2008-01-14, 14:23
Medlem
zpaxens avatar
Jo jag har märkt att min dator har vart väldigt seg det sista. Så jag kollade i aktivitetshanteraren och det visade sig att en fil som heter ALEUPDAT.EXE som systemet använder tar upp väldigt mycket kraft. Sökte detta på google, och den verkar tillhöra symantec, norton antivirus. Jag har nyss installerat norton 2006 på datorn. Hade 2004 innan. SÅ tror att detta kan vara problemet.

Så jag undrar om det är nödvändigt att den filen ska köra för att norton sk fungera. För datorn är verkligen hur slö som helst.
Citera
2008-01-14, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zpaxen
Jo jag har märkt att min dator har vart väldigt seg det sista. Så jag kollade i aktivitetshanteraren och det visade sig att en fil som heter ALEUPDAT.EXE som systemet använder tar upp väldigt mycket kraft. Sökte detta på google, och den verkar tillhöra symantec, norton antivirus. Jag har nyss installerat norton 2006 på datorn. Hade 2004 innan. SÅ tror att detta kan vara problemet.

Så jag undrar om det är nödvändigt att den filen ska köra för att norton sk fungera. För datorn är verkligen hur slö som helst.

Enligt mig så är Norton inget att ha, tar bara tid och kraft på din dator.

www.free-av.com/ - Är ett bra och gratis virus program som använts ett bra tag på mina datorer.

Bort med norton, in med annat.
Citera
2008-01-14, 14:55
Medlem
zpaxens avatar
Haha kanske det kanske. Själv är jag nöjd med det förutom det tar upp så mycket. Och känns onödigt att slänga nu när jag sitter på en 520 dagars prenumration

Men det verka som den försvann nu ut aktivtetshanteraren. Bli nog kanske bara så varje gång man startar upp datorn. Men det är jobbigt det med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in