2008-11-26, 15:06
Medlem
Thalassas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheDeepSix
Sådär nu har jag vart och pröjjsat för 60mg 2-cb som jag och tjejen ska dela på. Vi tänkte slänga i oss varsin kapsel på 30mg var och bara ligga i sängen och lyssna på musik. Men innan vi förhastar oss så har vi lite frågor.

1. Hur länge håller det i sig när man tar det oralt?
2. Hur länge tar det innan man känner av det och hur länge tar det innan man peakar?
3. Om vi nu jämför det med ett starkt svamp rus, är det galet mycket visuals och hur mycket mind fuck's är det?
4. Någon after glow?

Tackar på förhand.

Trippade inte du igår?

1. Ca 4h
2. Ganska individuellt, kapslar tar ju ett tag, går ju fortare om ni blandar med vatten, ca 1h.
3. Jag tycker att det är betydligt mer visuellt än ett starkt svmaprus, fast på ett annorlunda sätt, mer disney över 2C-B . Jag upplever mindfucket ungefär som MDMA, alltså mer empatogent.
4. Jag brukar må rätt bra ett tag efter, för mig gäller det MDMA också, vissa får nog lite at istället och känner sig brända.
Citera
2008-11-26, 16:22
Medlem
Supersonic_Flys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Supersonic_Fly
Idé: En kapsel 2c-b och efter 45 min 100-130mg Mephedrone IV(har 0 tolerans på Mephedrone at the moment) När IV-dosen lagt sig (efter ca 1 timme) så kör jag 200-300mg Mephedrone i en rövpanna. Givetvis har man 10-15 mg 2c-b redo att intaga nasalt om det visuella behöver sin en skjuts.
Tankar och funderingar välkomnas varmt jag glömde nämna det. Känns dumt att blanda i 2c-b i sprutan även om man lätt hade kunnat göra det. Vill ju ha 2c-b ruset under lång tid därför känns 30mg oralt och eventuellt en nasal påfyllning som det bästa alternativet. Känns som om jag är någon av dom första att köra exakt denna kombinationen. Inte överdrivet många som tagit Mephedrone med 2c-b, ännu färre som tagit Mephedrone IV med 2c-b och ännu färre som tagit en rövpanna Mephedrone på 2c-b efter att först kört en IV dos.

Jaja, jag kommer nog inte ha så tråkigt i helgen.
Citera
2008-11-26, 16:31
Bannlyst
Gillar 2c-b skarpt! .. perfekt att ta om man inte testat Hallucinogener förut också .. slipper det skumma tankesättet man får på LSD, man har mer kontroll skulle jag väll vilja kalla det men det beror ju lite på dosen också. Riktigt färgglada hallucinationer och skapligt med eufori dom första ~30 minuterna tyckte jag.

2c-b tycker jag man måste ha provat åtminstone en gång i livet

mvh.
Citera
2008-11-26, 16:45
Medlem
TheDeepSixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thalassa
Trippade inte du igår?

1. Ca 4h
2. Ganska individuellt, kapslar tar ju ett tag, går ju fortare om ni blandar med vatten, ca 1h.
3. Jag tycker att det är betydligt mer visuellt än ett starkt svmaprus, fast på ett annorlunda sätt, mer disney över 2C-B . Jag upplever mindfucket ungefär som MDMA, alltså mer empatogent.
4. Jag brukar må rätt bra ett tag efter, för mig gäller det MDMA också, vissa får nog lite at istället och känner sig brända.

Inte på 2-cb

Okej perfekt. blir spännande.
Citera
2008-11-26, 16:48
Medlem
Thalassas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheDeepSix
Inte på 2-cb

Okej perfekt. blir spännande.

Du känner väl till att korstolerans är att vänta mellan nästan alla psykedeliska droger även mellan tryptaminer och fenetylaminer eftersom de påverkar samma receptorer i skallen.

Edit: Ursäkta det är nog jag som missförstått dig, jag trodde att ni skulle trippa ikväll.

F ö tycker jag att 2C-B är den ultimata drogen att ta tillsammans med flickvännen, sex är väldigt mysigt då, bättre än på MDMA enligt mig.

Checka gärna in hur tyskarna marknadsförde det på 80-talet:

http://leda.lycaeum.org/?ID=16978
Senast redigerad av Thalassa 2008-11-26 kl. 16:57.
Citera
2008-11-26, 18:36
Medlem
Hallucinogenics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av muxxor918
Någon som vet hur det är med 2c-b iv?
Borde ju bli en galen kick på de

Haha det ska du nog undvika,
lär vara vääääldigt svårdoserat, och dessutom kommer de nog bli alldeles för crazy haha
Citera
2008-11-26, 19:02
Medlem
FroXies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hallucinogenic
lär vara vääääldigt svårdoserat, och dessutom kommer de nog bli alldeles för crazy haha
hehe, man lär ju få vara försiktig iaf ^^ känns lite för galet på nått sätt!
Citera
2008-11-26, 19:06
Medlem
Thalassas avatar
Citat:

Jag citerar en välkänd medlem på forumet:

"En ond fagel viskade i mitt ora att det ar skitkul att skjuta just 2C-B..."
Citera
2008-11-26, 19:54
Medlem
negerbarns avatar
Har precis beställt 10 g penganum harmala från spice sweden, tänkte ta lite i samband med ett intag av 30 mg 2c-b på lördag med några vänner.

Tror ni att det kommer ge stor effektskillnad med en säg, 3 gram penganum harmala var?
Citera
2008-11-26, 20:05
Medlem
muxxor918s avatar
Citat:

Kan iallafall tänka mig att det är en upplevelse man sent glömmer
Att flippa från normalt tillstånd till färgregn på en sekund lär vara ganska sjukt.

Skulle väl gissa på att de räcker med typ 5mg

Bör jag tillägga att detta är något jag bara måste testa
Citera
2008-11-26, 23:34
Medlem
FroXies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av muxxor918
Kan iallafall tänka mig att det är en upplevelse man sent glömmer
Att flippa från normalt tillstånd till färgregn på en sekund lär vara ganska sjukt.

Skulle väl gissa på att de räcker med typ 5mg

Bör jag tillägga att detta är något jag bara måste testa
Glöm inte lämna rapport!
Citera
2008-11-27, 00:08
Medlem
muxxor918s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FroXie
Glöm inte lämna rapport!

Haha ingen risk Dock vet ja inte riktigt när detta kommer ske, får bli å forska lite i ämnet först å se om de ens går å finns någon som gjort de tidigare
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in