2008-03-18, 15:01
Medlem
Shine_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hallucinogenic
yeah samma här.. har kört doser på runt 60 mg och fått kraftig egoloss och mindfuck utav helvete

så visst har 2cb mindfuck men den kommer med den ökade doseringen.
haha men fy fan vilka visuals man har asså

Hur hög bedömmer du risken att det går åt fanders på sådana doser?
de gånger jag har kört hittils (15 resp. 30mg) så har det känts otroligt främmande att snea. Ändå nojjorna jag fått är att det varit för bra
Citera
2008-03-18, 15:50
Medlem
words of minds avatar
Bli att bomba 30mg 2cb med en bra polare ikv Återkommer med en liten rapport imorn!
Citera
2008-03-18, 16:04
Medlem
RosaBatmans avatar
Intressant. Skulle gärna vilja veta hur effekterna är på 30 mg oralt, och om det är en bra idé att ta den dosen första gången.
Citera
2008-03-18, 16:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hallucinogenic
yeah samma här.. har kört doser på runt 60 mg och fått kraftig egoloss och mindfuck utav helvete

så visst har 2cb mindfuck men den kommer med den ökade doseringen.
haha men fy fan vilka visuals man har asså

Körde du nasalt eller oralt? Jag körde 50mg nasalt och fyfannnnn vad det sved. Som att sniffa glödande taggtråd. Inget jag gör om.
Citera
2008-03-18, 16:32
Medlem
words of minds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RosaBatman
Intressant. Skulle gärna vilja veta hur effekterna är på 30 mg oralt, och om det är en bra idé att ta den dosen första gången.

30mg är väll en bra nybörjardos? Jag är ganska van trippare anser jag ändå, har tidigare erfarenheter av salvia, hbw frön, svamp och E.
Citera
2008-03-18, 16:41
Medlem
muxxor918s avatar
hur är 30mg oralt respektive 15 nasalt? har hört att de ska ge ungefär samma effekt förutom att de sitter inte lika länge nasalt.
En till fråga jag drar med hur är 30 oralt respektive 30 nasalt?

Tack
Citera
2008-03-18, 16:50
Medlem
RosaBatmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av words of mind
30mg är väll en bra nybörjardos? Jag är ganska van trippare anser jag ändå, har tidigare erfarenheter av salvia, hbw frön, svamp och E.
Jag vet inte, har aldrig prövat 2c-b men kanske ska göra det snart, därför behöver jag info om hur mycket man bör ta oralt första gången.
Citera
2008-03-18, 17:06
Medlem
words of minds avatar
Citat:
Jag vet inte, har aldrig prövat 2c-b men kanske ska göra det snart, därför behöver jag info om hur mycket man bör ta oralt första gången.

Okej, men du får veta det imorrn då!

Men de flesta brukar väll börja med antingen 15mg nasalt, eller 30mg oralt så som jag har förstått det.
Citera
2008-03-18, 18:42
Medlem
Hallucinogenics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av muxxor918
hur är 30mg oralt respektive 15 nasalt? har hört att de ska ge ungefär samma effekt förutom att de sitter inte lika länge nasalt.
En till fråga jag drar med hur är 30 oralt respektive 30 nasalt?

Tack

30mg oralt är fetare än 15mg nasalt.
asså jag tycker att 2cb är mkt skönare oralt överlag oavsett dos än vad nasalt är.. nasalt köttar på en direkt, man har ingen chans att liksom sätta sig in i ruset.

30mg oralt är en perfekt dos, nybörjare eller ej.
Citera
2008-03-18, 18:43
Medlem
Hallucinogenics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shine_
Hur hög bedömmer du risken att det går åt fanders på sådana doser?
de gånger jag har kört hittils (15 resp. 30mg) så har det känts otroligt främmande att snea. Ändå nojjorna jag fått är att det varit för bra

Nja, de är ju helt å hållet beroende på hur ditt psyke är.. jag har väldigt svagt psyke och snear väldigt lätt på det mesta.. har sneat på en halv lapp syra en gång :P

så bara för jag snea på 50-60mg oralt betyder inte de att just du kommer göra det..
Citera
2008-03-18, 18:44
Medlem
Hallucinogenics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drakfanskap
Körde du nasalt eller oralt? Jag körde 50mg nasalt och fyfannnnn vad det sved. Som att sniffa glödande taggtråd. Inget jag gör om.

haha yeah, jag körde oralt.

gillar mer att ta 2cb oralt så ruset sitter i några timmar längre och man slipper svidande näsa och en tripp som kickar igång på 2min..
Citera
2008-03-18, 18:57
Medlem
hesten303s avatar
Citat:

Ta 30mg oralt, jag tog 15-20mg nasalt i fredags och det en väldigt mild tripp. Effekterna blev: slakhet, få OEVs som kom när man "lockade" fram dem, eufori!!! och så blev jag pratglad (tyvärr snackade jag bara en massa skit)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in