2018-12-27, 15:27
Medlem
Thubbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnOldBeginning
Bomba vs. snorta?

Har bombat det, och de siffror jag läst verkar stämma hyfsat, dvs 1h till uppgång (skulle säga att det börjar efter 30min) och sedan håller det i ca 4h.

Påverkas denna tiden av att snorta? Hört man behöver ungefär hälften så mycket för att uppnå samma effekt. Men det borde slå på snabbare? Trippar man lika länge?

Hört att det svider som fan, men har inte den starkaste av magar och blir så jävla illamående av att äta det trots det är så otroligt små mängder, så jag hade nog föredragit om det svider hårt en kort stund i stället.
Tycker inte det svider så illa, men har bara snortat små bumpar och inga rejäla linor. Vet därför inte heller hur det ligger till med mängden för att uppnå samma effekt.
Att det slår snabbare (ca 5-10 min) och varar kortare (1-2 timmar, längre vid högre doser) är dock ett som är säkert.
Citera
2019-03-03, 16:31
Medlem
Testade 2cb för första gången nu i helgen, det var jag och en polare till, vi hade missuppfattat de här med mg och trodde att 10mg var 0.1 g, så vi tutade i oss vad vi trodde var 12mg, men som i själva verket var 120mg. Vilken jävla resa det var, jag var ett med universum, min kropp existerade inte längre utan jag var bara mina sinnen. Är fortfarande helt mind blown!
Senast redigerad av mrpunchy 2019-03-03 kl. 16:35.
Citera
2019-03-04, 20:09
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrpunchy
Testade 2cb för första gången nu i helgen, det var jag och en polare till, vi hade missuppfattat de här med mg och trodde att 10mg var 0.1 g, så vi tutade i oss vad vi trodde var 12mg, men som i själva verket var 120mg. Vilken jävla resa det var, jag var ett med universum, min kropp existerade inte längre utan jag var bara mina sinnen. Är fortfarande helt mind blown!
Var glad att det slutade lyckligt - på fel substans hade ett sådant misstag kunnat leda till er död.
Citera
2019-03-14, 12:32
Medlem
KaptenBrunos avatar
Tänk om de gjort de misstaget med typ Moxy. han Ska vara jävligt glad xD
Citera
2019-03-25, 20:30
Medlem
vilken dos 2cb skulle motsvara typ 200 mdma?
Citera
2019-03-25, 20:59
Medlem
nutkjells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dum
vilken dos 2cb skulle motsvara typ 200 mdma?

dom är ju i mitt tycke inte riktigt jämförbara på det sättet.
Citera
2019-04-02, 07:50
Medlem
Tänkt att ha en första erfarenhet på 2c-b, Vad är tankarna om att köra ca 25 mg på morgonen runt kl 09 och sedan ha en skön tripp för att sedan gå på ett släktkalas runt kl 17?

Kommer det att funka eller kommer man vara helt slut i huvudet?
Tror ni folk kommer märka nåt på en? Stissig, trött blick eller liknande?

Har testat svamp och LSD några gånger. Mdma och E många gånger och gräs röker jag några gånger i veckan.

Är ju pollen säsong och jag är allergisk så kan ju alltid skylla på det, tänker jag 😉

Kom igen nu Flashback, har letat som fan i tråden efter liknande info men ej hittat något. Peka mig gärna i rätt riktning om ni vet nån som har erfarenhet av detta!
Citera
2019-04-02, 19:19
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av duaneallman
Tänkt att ha en första erfarenhet på 2c-b, Vad är tankarna om att köra ca 25 mg på morgonen runt kl 09 och sedan ha en skön tripp för att sedan gå på ett släktkalas runt kl 17?

Kommer det att funka eller kommer man vara helt slut i huvudet?
Tror ni folk kommer märka nåt på en? Stissig, trött blick eller liknande?

Har testat svamp och LSD några gånger. Mdma och E många gånger och gräs röker jag några gånger i veckan.

Är ju pollen säsong och jag är allergisk så kan ju alltid skylla på det, tänker jag 😉

Kom igen nu Flashback, har letat som fan i tråden efter liknande info men ej hittat något. Peka mig gärna i rätt riktning om ni vet nån som har erfarenhet av detta!
Innan ett släktkalas låter jävligt onödigt. Spara det till en ledig dag istället.
Citera
2019-04-03, 15:21
Medlem
CoupDeGraces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kvm3
Innan ett släktkalas låter jävligt onödigt. Spara det till en ledig dag istället.

Verkligen. Gör det inte, du kommer att bli råsliten. Rätt jävla respektlöst dessutom.
Citera
2019-04-03, 15:25
Medlem
CoupDeGraces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrpunchy

Har varit med om ungefär samma på 2c-b, var en av de mest spektakulära drogupplevelser jag haft, alla synintryck löstes upp och jag blev ett med min fru bland annat...
Värre var det när jag av misstag fick i mig 200mg 2c-p, då höll jag fan på att dö och fick flera kraftiga anfall.
Citera
2019-04-04, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CoupDeGrace
Verkligen. Gör det inte, du kommer att bli råsliten. Rätt jävla respektlöst dessutom.

Åh fan, trodde inte det skulle vara så slitsamt. Får bli lite svamp istället då 😊
Citera
2019-04-04, 15:37
Medlem
CoupDeGraces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av duaneallman
Åh fan, trodde inte det skulle vara så slitsamt. Får bli lite svamp istället då 😊

Haha, känner du dig själv så kanske det går vägen, men i valet mellan de två substanserna hade jag nog rekommenderat 2c-b. Fast kanske mer korrekt så hade jag inte rekommenderat dig att ta någon av de två innan en släktträff....
Menar du allvar så måste du återkomma med hur det gick!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in