2009-07-09, 21:29
Medlem
Rogge-s avatar
Har precis ploppat 30mg oralt. Men kommer förmodligen bli missnöjd med bara 30 så funderar på hur mycket mer jag ska ta. Kommer förmodligen inte snorta något den här gången.
Tänker eventuellt ta 30 till men funkar det att vänta ca 1-1.5 timmar (när den första börjar komma) och droppa då för att a, förlänga ruset och peaken och b, få en fetare peak, eller kommer den andra komma försent?
Input tack.
Citera
2009-07-09, 21:33
Medlem
boo`s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rogge-
Har precis ploppat 30mg oralt. Men kommer förmodligen bli missnöjd med bara 30 så funderar på hur mycket mer jag ska ta. Kommer förmodligen inte snorta något den här gången.
Tänker eventuellt ta 30 till men funkar det att vänta ca 1-1.5 timmar (när den första börjar komma) och droppa då för att a, förlänga ruset och peaken och b, få en fetare peak, eller kommer den andra komma försent?
Input tack.

Om du är van vid hallucinogener och 2CB tycker jag gott att du kan ta den andra kapseln direkt.
Trevlig resa!
Citera
2009-07-09, 22:32
Medlem
Ambiances avatar
Vilken färg har er 2cb? Är den helt vit, eller? Min har en ljus gråbeige ton. Är det normalt? Inte för att jag tvivlar på att det skulle vara något fel på den. Köpt från en tillförlitlig källa (inte i Sverige dock) och den funkar som den ska.
Hur är det med hållbarhet och hur ska den förvaras? Kallt?
Citera
2009-07-10, 02:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ambiance
Vilken färg har er 2cb? Är den helt vit, eller? Min har en ljus gråbeige ton. Är det normalt? Inte för att jag tvivlar på att det skulle vara något fel på den. Köpt från en tillförlitlig källa (inte i Sverige dock) och den funkar som den ska.
Hur är det med hållbarhet och hur ska den förvaras? Kallt?

Jag har bara sett vitt 2c-b. Hydrobromidformen av 2c-b (2c-b HBr) har en "off-white" färg enligt erowid, vilket jag tolkar som att det skulle vara gråaktigt. Den ska vara mer ovanlig än saltformen (2c-b HCl) men kräva lite större doser. I gengäld så svider det inte lika mycket att snorta.
Citera
2009-07-10, 18:40
Medlem
Dr.Funkensteins avatar
Tjena! Jag var i Tyskland på en festival och passade på att köpa hem lite godis som jag nu skulle vilja veta styrkan på. Det är ljusgula små piller med en fjäril på ena sidan och en brytlinje o ett ® på andra sidan. Nån som känner igen dessa?
Citera
2009-07-10, 18:41
Medlem
fiask0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Funkenstein
Tjena! Jag var i Tyskland på en festival och passade på att köpa hem lite godis som jag nu skulle vilja veta styrkan på. Det är ljusgula små piller med en fjäril på ena sidan och en brytlinje o ett ® på andra sidan. Nån som känner igen dessa?

Är du säker på att det är 2c-b?
Citera
2009-07-10, 20:24
Medlem
Dr.Funkensteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fiask0
Är du säker på att det är 2c-b?

Det var vad den pälsklädda mannen med hatt sa iallafall... har inte testat dem och har ingen polare som har testat dem så jag kan iofs inte vara helt säker.
Citera
2009-07-10, 21:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Funkenstein
Det var vad den pälsklädda mannen med hatt sa iallafall... har inte testat dem och har ingen polare som har testat dem så jag kan iofs inte vara helt säker.

Jag hittade inget på varken exstacydata.org eller pillreports.com som matchar din beskrivning. Det skulle väll möjligtvis vara den här då http://www.ecstasydata.org/viewtablet.php?ID=1716 men den cirkulerar i USA och innehållet är okänt
Citera
2009-07-12, 17:40
Medlem
MussePiggs avatar
Dom glada är fortfarande aktiva och liak goa som alltid eller?
Citera
2009-07-12, 20:22
Medlem
fiask0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MussePigg
Dom glada är fortfarande aktiva och liak goa som alltid eller?

Senast jag kollade, ja.
Citera
2009-07-27, 01:07
Medlem
fenazepams avatar
någon som käkat 2cb tillsammans med nån MAOI, som tydligen boostar alla tryptaminer...
Citera
2009-07-27, 01:11
Medlem
Ödlans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fenazepam
någon som käkat 2cb tillsammans med nån MAOI, som tydligen boostar alla tryptaminer...

Detta svarar förvisso inte på din fråga men 2c-x är fenetylaminer och inte tryptaminer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in