Kommer äntligen att få möjlighet att prova 2C-B, är otroligt taggad då det var den första drog utöver cannabis som jag upptäckte var intressant. Detta var nu ca 8 år sedan, så har verkligen väntat...
Min plan är att inta 25mg till att börja med, för att sedan fylla på ifall det behövs. Funderar även på att ta det sista 5-apb:et jag har till (100-200mg kanske, har inte vägt upp det! inte speciellt potent dock), eller är det dumt när det är första gången på 2c-b?
Vad kan tänkas vara bäst? själv i lägenhet med grym musik eller en mysig stuga i skogen med vänner? Har läst att det inte är speciellt mycket mindfuck på den här så en stuga kanske skulle vara lite meningslöst då det roligaste med att trippa med bekanta är att snacka om skumma saker och verkligen förstå varandra, enligt mig.