Citat:
Från början var det tänkt 2C-B skulle funka som en sexdrog vilket det också gör i små tröskeldoser.
Ursprungligen postat av P-Orridge
Jag skulle säga att det passar till det mesta faktiskt, ruset anpassar sig väldigt bra till olika situationer. Jag har bland annat tagit det ensam i en soffa och på spelning, funkade lika bra båda gångerna även om rusen blev rätt annorlunda. Ensam blev det mer av en tripp, på spelning blev det nästan åt MDMA-hållet fast mer psykedeliskt. Som Pipharen säger ska sex tydligen också funka bra, och även om jag själv inte har testat det så kan jag mycket väl tänka mig att det är en bra kombo.
Jag har testat 2C-B 1 gång och då tog jag alldeles för mycket och blandade med annat.. någonstans mellan 40-60mg fick jag i mig när jag var kanonfull. Rökte dessutom hasch precis innan peaken så det vart lite för mycket om man säger så... Första gången på psykadelia bör nämnas och set n setting var så fel den bara kunde bli. Tog det på en fest där jag inte kände en kotte.. Hamnade på blåkulla, fablernas värld och Alice i underlandet. Många timmar spenderades mellan himmel och helvete där jag förstörde mycket i min omgivning innan jag förvann helt in i min egna psykotiska värld mentalt..Sen när jag vart hämtat av snuten X antal timmar senare trodde jag att det var aliens som skulle föra mig till universums mittpunkt(IRL akutpsyk) för "jag visste för mycket"
Kändes som att jag åkte i ett rymdskepp i ljusets hastighet där bak i snutbilen. Väl på psyket så kom jag tillbaka till verkligheten lite smått omtöcknad.. Tror upplevelsen har medfört lite posttraumatiskt stress om man säger så.
Visst jag visste att det var hallucinogent, dock var jag okunnig på dosering samt att snubben som gav mig det menade att effekten skulle vara som E. Jo visst.. En annan snubbe påstod att ruset skulle bli bättre med lite cannabis. Vilket jag tror pajade hela skiten då ruset 10 dubblades på några minuter.. Hade det inte vart för cannabisen så tror jag att det hade gått fint. Aja, en erfarenhet rikare. Jag har bara mig själv att skylla igentligen.
Vågar inte ens skriva en tripprapport på det. Så sjukt var det

Edit: Förövrigt verkar det vara en riktigt soft drog bara man brukar den rätt.
Senast redigerad av Psychorama 2012-12-27 kl. 16:54.
Senast redigerad av Psychorama 2012-12-27 kl. 16:54.