2012-12-27, 16:45
Medlem
Psychoramas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P-Orridge
Jag skulle säga att det passar till det mesta faktiskt, ruset anpassar sig väldigt bra till olika situationer. Jag har bland annat tagit det ensam i en soffa och på spelning, funkade lika bra båda gångerna även om rusen blev rätt annorlunda. Ensam blev det mer av en tripp, på spelning blev det nästan åt MDMA-hållet fast mer psykedeliskt. Som Pipharen säger ska sex tydligen också funka bra, och även om jag själv inte har testat det så kan jag mycket väl tänka mig att det är en bra kombo.
Från början var det tänkt 2C-B skulle funka som en sexdrog vilket det också gör i små tröskeldoser.

Jag har testat 2C-B 1 gång och då tog jag alldeles för mycket och blandade med annat.. någonstans mellan 40-60mg fick jag i mig när jag var kanonfull. Rökte dessutom hasch precis innan peaken så det vart lite för mycket om man säger så... Första gången på psykadelia bör nämnas och set n setting var så fel den bara kunde bli. Tog det på en fest där jag inte kände en kotte.. Hamnade på blåkulla, fablernas värld och Alice i underlandet. Många timmar spenderades mellan himmel och helvete där jag förstörde mycket i min omgivning innan jag förvann helt in i min egna psykotiska värld mentalt..Sen när jag vart hämtat av snuten X antal timmar senare trodde jag att det var aliens som skulle föra mig till universums mittpunkt(IRL akutpsyk) för "jag visste för mycket" Kändes som att jag åkte i ett rymdskepp i ljusets hastighet där bak i snutbilen. Väl på psyket så kom jag tillbaka till verkligheten lite smått omtöcknad.. Tror upplevelsen har medfört lite posttraumatiskt stress om man säger så.

Visst jag visste att det var hallucinogent, dock var jag okunnig på dosering samt att snubben som gav mig det menade att effekten skulle vara som E. Jo visst.. En annan snubbe påstod att ruset skulle bli bättre med lite cannabis. Vilket jag tror pajade hela skiten då ruset 10 dubblades på några minuter.. Hade det inte vart för cannabisen så tror jag att det hade gått fint. Aja, en erfarenhet rikare. Jag har bara mig själv att skylla igentligen.

Vågar inte ens skriva en tripprapport på det. Så sjukt var det

Edit: Förövrigt verkar det vara en riktigt soft drog bara man brukar den rätt.
Senast redigerad av Psychorama 2012-12-27 kl. 16:54.
Citera
2012-12-27, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av P-Orridge
Jag skulle säga att det passar till det mesta faktiskt

Härligt. blir nog en stillsam kväll på dessa hemma med bruden
Citera
2012-12-27, 18:07
Medlem
leifips avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Twiggeh

Stillsam skulle jag nog inte kalla det.

Första gången jag tog det tog jag ca 15 mg. Det färgade på som fan. Dom senare gångerna har jag tagit mellan 35 mg upp emot 100 mg. Har enbart snortat det, och det färgar på någon minut då tycker jag. Svider dock i näsan
Citera
2012-12-27, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Twiggeh
Kommer bli fint!
Citat:
Ursprungligen postat av Psychorama
Från början var det tänkt 2C-B skulle funka som en sexdrog vilket det också gör i små tröskeldoser.

Jag har testat 2C-B 1 gång och då tog jag alldeles för mycket och blandade med annat.. någonstans mellan 40-60mg fick jag i mig när jag var kanonfull. Rökte dessutom hasch precis innan peaken så det vart lite för mycket om man säger så... Första gången på psykadelia bör nämnas och set n setting var så fel den bara kunde bli. Tog det på en fest där jag inte kände en kotte.. Hamnade på blåkulla, fablernas värld och Alice i underlandet. Många timmar spenderades mellan himmel och helvete där jag förstörde mycket i min omgivning innan jag förvann helt in i min egna psykotiska värld mentalt..Sen när jag vart hämtat av snuten X antal timmar senare trodde jag att det var aliens som skulle föra mig till universums mittpunkt(IRL akutpsyk) för "jag visste för mycket" Kändes som att jag åkte i ett rymdskepp i ljusets hastighet där bak i snutbilen. Väl på psyket så kom jag tillbaka till verkligheten lite smått omtöcknad.. Tror upplevelsen har medfört lite posttraumatiskt stress om man säger så.

Visst jag visste att det var hallucinogent, dock var jag okunnig på dosering samt att snubben som gav mig det menade att effekten skulle vara som E. Jo visst.. En annan snubbe påstod att ruset skulle bli bättre med lite cannabis. Vilket jag tror pajade hela skiten då ruset 10 dubblades på några minuter.. Hade det inte vart för cannabisen så tror jag att det hade gått fint. Aja, en erfarenhet rikare. Jag har bara mig själv att skylla igentligen.

Vågar inte ens skriva en tripprapport på det. Så sjukt var det

Edit: Förövrigt verkar det vara en riktigt soft drog bara man brukar den rätt.
Shit fyfan. Snorta du det eller svalde du det? Nasalt skulle jag rekommendera 15-20mg det var vad jag tog som första tripp och det kändes perfekt rökte även en hel del cannabis. Oralt brukar det krävas 2-3ggr nasala dosen. alltså 30-50mg brukar vara lagom.

Trippa på 30mg nasalt för nån vecka sen och jävlar Vad najs det var.
Citera
2012-12-28, 11:45
Medlem
Psychoramas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av megakaka
Kommer bli fint!

Shit fyfan. Snorta du det eller svalde du det? Nasalt skulle jag rekommendera 15-20mg det var vad jag tog som första tripp och det kändes perfekt rökte även en hel del cannabis. Oralt brukar det krävas 2-3ggr nasala dosen. alltså 30-50mg brukar vara lagom.

Trippa på 30mg nasalt för nån vecka sen och jävlar Vad najs det var.
Jag snortade väl 2-3 små linor på 1-2 timmar för "det hände inget" och bombade även 1 kapsel. Jo stöter jag på 2c-b igen skulle jag ta 15mg max.
Senast redigerad av Psychorama 2012-12-28 kl. 11:49.
Citera
2012-12-28, 11:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psychorama
Jag snortade väl 2-3 små linor på 1-2 timmar för "det hände inget" och bombade även 1 kapsel. Jo stöter jag på 2c-b igen skulle jag ta 15mg max.
Fan vad skumt att det inte hände nått på linorna, 2c-b brukar ge effekt på bara några minuter och det krävs inte många mg för att bli påverkad nasalt.
Citera
2012-12-28, 21:17
Avslutad
Blir så trött på att inte någon trevlig, inhemsk lirare tar in denna trevliga substans.
Fan inte lönt att börja roama SR eller dra iväg random chans-beställningar till Kina.
Citera
2012-12-29, 23:50
Medlem
intog 2c-b här om dagen, inköpt på SR från tyskland av 03welle.

Bra grejjer!

Intog 1 capsel oralt, 1 timme senare när det börja, då snorta jag andra kapseln, gissa om jag flög iväg haha
Senast redigerad av DO3 2012-12-29 kl. 23:58.
Citera
2012-12-30, 01:29
Medlem
leifips avatar
Citat:
Ursprungligen postat av megakaka
Fan vad skumt att det inte hände nått på linorna, 2c-b brukar ge effekt på bara några minuter och det krävs inte många mg för att bli påverkad nasalt.

Tycker också det låter skumt. Jag hade kapslar på 35 mg, och jag vet att vissa dela det på 5 och dom fick effekt. Minsta jag tagit är ca 12,5 mg. Första gången, snorta å det gav bra jävla effekt inom 2 minuter. Sved utav helvete men det gick ju över så fort det slog.
Citera
2013-02-07, 12:46
Medlem
Stressoraklets avatar
Någon som har uppgift på, ca, hur många mg 2c-b de gröna fyrklövrarna ligger på som säljs i Stockholmsområdet?
Citera
2013-02-08, 02:08
Medlem
Jag har hört att det ska vara 15mg men har fått visuella effekter på en tredjedels i snoken (enda gången jag testat dem). Dock bara konstiga avstånd och färger typ.
Citera
2013-02-08, 07:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av arioch
Blir så trött på att inte någon trevlig, inhemsk lirare tar in denna trevliga substans.
Fan inte lönt att börja roama SR eller dra iväg random chans-beställningar till Kina.

Det kommer 25B-Nbome, det ska vara samma substans, fast förfinad.

"25B-NBOMe (NBOMe-2C-B, BOM 2-CB, Cimbi-36, New Nexus) is a derivative of the phenethylamine hallucinogen 2C-B."

Kan inte det vara något?

/S
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in