2013-09-15, 16:09
  #2629
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prax^
Kan rekomendera 25mg i magen och sedan en snot på 10-15 när det blörjat hända saker tillsammans med lite röka. Fraktal fäktande
Det får nog räcka med två kapslar i magen nästa gång. Jag har ingen mg-våg så det där blir för meckigt. Dessutom skulle jag nog inte vilja snorta det där mitt under pågående rus, satan vad jobbigt.
Citera
2013-09-15, 16:21
  #2630
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Det får nog räcka med två kapslar i magen nästa gång. Jag har ingen mg-våg så det där blir för meckigt. Dessutom skulle jag nog inte vilja snorta det där mitt under pågående rus, satan vad jobbigt.

Ska man måtta från pulver kan det bli lite vanskligt förstås, har bara haft kapslar från de glada, och då är det ju bara att knäcka en och ta typ hälften.

Annars är själv känslan inte så farlig, mer av typ blå eller nått annat diffust än att det skulle göra ont

Men en sjujäkla skojig substans är det!
Citera
2013-09-15, 16:39
  #2631
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prax^
Ska man måtta från pulver kan det bli lite vanskligt förstås, har bara haft kapslar från de glada, och då är det ju bara att knäcka en och ta typ hälften.

Annars är själv känslan inte så farlig, mer av typ blå eller nått annat diffust än att det skulle göra ont

Men en sjujäkla skojig substans är det!

Jag vet faktiskt inte hur vänlig vendorn är, en customorder med 25+15mg kanske inte är omöjligt.

Typ som att snorta en Vicks Blå menar du? Mjo, det har jag varit med om på andra substanser.

2cB är den drog som ger mig högst "herre jävlar vad det rent ut sagt är roligt"-värde. Nu finns det ju väldigt lite forskning på det men det verkar vara en relativt harmlös substans.
Citera
2013-09-15, 16:54
  #2632
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Jag vet faktiskt inte hur vänlig vendorn är, en customorder med 25+15mg kanske inte är omöjligt.

Typ som att snorta en Vicks Blå menar du? Mjo, det har jag varit med om på andra substanser.

2cB är den drog som ger mig högst "herre jävlar vad det rent ut sagt är roligt"-värde. Nu finns det ju väldigt lite forskning på det men det verkar vara en relativt harmlös substans.

Njae, inte vicks blå, utan kort och gott blå. det är ju ingen riktig mindfuck drog på det viset, men fullt tillräckligt för att inte relatera smärta vid en snort som smärta iaf enligt min erfarenhet

De glada tror jag har lagt ner, eller iaf dissat mig som kund. Men jag ska ge mig in på SR framöver tror jag nu när du har fått mig lite sugen

Må väl!
Citera
2013-09-15, 17:23
  #2633
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prax^
Njae, inte vicks blå, utan kort och gott blå. det är ju ingen riktig mindfuck drog på det viset, men fullt tillräckligt för att inte relatera smärta vid en snort som smärta iaf enligt min erfarenhet

De glada tror jag har lagt ner, eller iaf dissat mig som kund. Men jag ska ge mig in på SR framöver tror jag nu när du har fått mig lite sugen

Må väl!

Jag har tyvärr aldrig haft nöjet att handlar från De Glada. Dock så verkar det ju gå bra att köpa via SR.
Citera
2013-09-15, 18:26
  #2634
Medlem
Nån som har nån erfarenhet med att ta 2C-B + MDMA?

Vilken timing rekommenderar ni? Har hört att 2c-b är skönast när man kommer ner från mdma.
Citera
2013-09-26, 13:41
  #2635
Medlem
Oxenstjernas avatar
Kommer äntligen att få möjlighet att prova 2C-B, är otroligt taggad då det var den första drog utöver cannabis som jag upptäckte var intressant. Detta var nu ca 8 år sedan, så har verkligen väntat...

Min plan är att inta 25mg till att börja med, för att sedan fylla på ifall det behövs. Funderar även på att ta det sista 5-apb:et jag har till (100-200mg kanske, har inte vägt upp det! inte speciellt potent dock), eller är det dumt när det är första gången på 2c-b?

Vad kan tänkas vara bäst? själv i lägenhet med grym musik eller en mysig stuga i skogen med vänner? Har läst att det inte är speciellt mycket mindfuck på den här så en stuga kanske skulle vara lite meningslöst då det roligaste med att trippa med bekanta är att snacka om skumma saker och verkligen förstå varandra, enligt mig.
Citera
2013-09-26, 18:58
  #2636
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SkevSkrock
Nån som har nån erfarenhet med att ta 2C-B + MDMA?

Vilken timing rekommenderar ni? Har hört att 2c-b är skönast när man kommer ner från mdma.

Do it!

Jag började kvällen med 25 svampar efter ett tag åkte 150mg mdma ner i kistan. Jag är inget jättefan av mdma så jag blev som vanligt mest uttråkad av md:t, men när jag drog en minilina 2cb blev det en episk stund i soluppgången. De substanserna gifter sig otroligt bra.
Citera
2013-09-26, 19:07
  #2637
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Det får nog räcka med två kapslar i magen nästa gång. Jag har ingen mg-våg så det där blir för meckigt. Dessutom skulle jag nog inte vilja snorta det där mitt under pågående rus, satan vad jobbigt.

Sist jag drog en lina 2cb hade jag preppat näsan med krossad bafucin först. Det är ju milt bedövande och hjälpte faktiskt riktigt bra. Det var först efter en stund när jag drog bak gegget längre in och det hamnade i på ett ställe där det inte var bedövat som det sved till en kort stund.
Jag vill prova att torka lidocainsalva och snorta som bedövning, borde funka ännu bättre. Eller lösa upp i vatten om det går och ta som näsdroppar.
En liten lina kola först funkar enligt andra som testat.
2cb kommer till sin rätt först när man snortar det, tycker jag.
Citera
2013-09-26, 19:22
  #2638
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bottenslam
Sist jag drog en lina 2cb hade jag preppat näsan med krossad bafucin först. Det är ju milt bedövande och hjälpte faktiskt riktigt bra. Det var först efter en stund när jag drog bak gegget längre in och det hamnade i på ett ställe där det inte var bedövat som det sved till en kort stund.
Jag vill prova att torka lidocainsalva och snorta som bedövning, borde funka ännu bättre. Eller lösa upp i vatten om det går och ta som näsdroppar.
En liten lina kola först funkar enligt andra som testat.
2cb kommer till sin rätt först när man snortar det, tycker jag.
Alltså, om det inte gör ondare än nu senast så är det verkligen inget att heta upp sig över. Förra och förrförra gången var det däremot riktigt jävla hemskt.
Citera
2013-09-26, 20:35
  #2639
Medlem
Shine_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oxenstjerna
Kommer äntligen att få möjlighet att prova 2C-B, är otroligt taggad då det var den första drog utöver cannabis som jag upptäckte var intressant. Detta var nu ca 8 år sedan, så har verkligen väntat...

Min plan är att inta 25mg till att börja med, för att sedan fylla på ifall det behövs. Funderar även på att ta det sista 5-apb:et jag har till (100-200mg kanske, har inte vägt upp det! inte speciellt potent dock), eller är det dumt när det är första gången på 2c-b?

Vad kan tänkas vara bäst? själv i lägenhet med grym musik eller en mysig stuga i skogen med vänner? Har läst att det inte är speciellt mycket mindfuck på den här så en stuga kanske skulle vara lite meningslöst då det roligaste med att trippa med bekanta är att snacka om skumma saker och verkligen förstå varandra, enligt mig.

Jag skulle göra 25-35 mg oralt och skippa apb:t om det är första gången, 2c-b är kul nog som det är. Det gör sig definitivt bäst med sällskap tycker jag, pga bristen på mindfuck (i alla fall om man inte tar monsterdoser). 2c-b är mer kul än insiktsfullt enligt mig, och det blir definitivt roligare om man har någon att fjanta sig med.
Citera
2013-09-26, 21:08
  #2640
Medlem
Oxenstjernas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shine_
Jag skulle göra 25-35 mg oralt och skippa apb:t om det är första gången, 2c-b är kul nog som det är. Det gör sig definitivt bäst med sällskap tycker jag, pga bristen på mindfuck (i alla fall om man inte tar monsterdoser). 2c-b är mer kul än insiktsfullt enligt mig, och det blir definitivt roligare om man har någon att fjanta sig med.

Okej, tack så mycket för info. Blir nog runt 30, lite mer kanske för jag vill verkligen ha grymma visuals! Kanske tar mig en mindre dos 4-aco-dmt för att skruva upp mindfucken lite också.
Hur blir musiken på denna drog? Blir det riktigt mäktigt och djupt som på psykedeliska droger (tex svamp) eller jävligt bra och euforiskt som på centralstimulanta (tex MDMA)? Lite luddigt skrivet då musiken är bra och euforisk på hallucinogena också och vice versa, men tror de som har provat båda kategorier förstår vad jag menar!

Kommer ju få veta imorgon men måste veta vilken slags musik som ska förberedas
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in