2012-05-24, 01:37
Medlem
Satsen.med.Restens avatar
Nu vet jag inte om 2-CB påverkar fler signalsubstanser än serotonin, men Voxra påverkar enbart dopamin och noradrenalin så de borde vara lugnt.

Men om någon annan vet mer så berätta gärna!
Citera
2012-05-24, 17:57
Medlem
MDMA + SSRI kan vara farligt. Att blanda in en serotonerg hallucinogen i mixen kan knappast gora saken battre. Jag skulle avsta om jag vore du, aven om blandningen 2c-b och MDMA ar helt underbar.
Citera
2012-05-24, 21:52
Medlem
-8Ball-s avatar
Testade 2c-b sista helg, inte dåligt - kanske en ny favorit.

Nästan ingen bodyload och väldigt visuell. Men fan det känns i snoken
Citera
2012-05-25, 00:33
Medlem
Satsen.med.Restens avatar
Hahaha jofan, svider skönt i snabeln

Tycker det går bäst att blanda ner de i vätska, typ juice och dricka skiten. Tar inte lika lång tid som att svälja hela kapseln men lite längre än snoken!
Citera
2012-05-25, 01:11
Medlem
Säljs 2CB längre nu när de glada har varit borta ett tag?

Det är onekligen en kul partyhallucinogen och en uppfriskande spark i ansiktet när man drar det
Citera
2012-05-26, 09:12
Medlem
Shine_s avatar
Är också mycket intresserad i vart folk får tag på 2-cbt nu för tiden? Utomlands? Silkroad?
Citera
2012-05-29, 14:06
Medlem
Körde min jungfru testtripp igår, den låg på behagliga 22mg. upptakten var verkligen supermysig, blev som tjackad fast med intensiva färgupplevelser och det klassiska fraktal-spindelnätet la sig över mitt möblemang (om än väldigt diskret). min vän kom på besök och vi hade ett trevligt samtal tillsammans, nästan helt klar i skallen var jag då - bra kontroll hade jag hela kvällen, men med en skön känsla av att vara inlindad i trippig mystik.
rökte en mastig joint, vilket jag ångrar lite, skulle gärna ha varit kvar i det *originella* ruset. de sista två timmarna upplevde jag att mina armar och rygg domnade bort titt som tätt, vilket inte var så behagligt och förstörde upplevelsen lite. i gengäld blev synperspektivet riktigt roligt fuckat, saker framför mig tornade upp sig och om jag slöt ögonen blev hela jag till gelé, gungandes till rytmen av musiken.
Tilläggas kanske ska göras att jag går på SSRI och voxra som är dopaminhöjande, så det kan ha haft inverkan på trippen,

Summan av kardemumman en fin kväll igår., kommer helt klart beställa en påse av denna kemikalie inom snar framtid (för nu äre slut detta var ett litet smakprov jag fick nu). jag beställer från utlandet föresten, inte sett till det i Sverige
Citera
2012-06-24, 00:30
Medlem
Finns det nån som säljer 2c-b nuförtiden? Annars undrar jag om det är nån som funderat på att ta över efter happy?
Citera
2012-06-25, 19:58
Medlem
lilZer0s avatar
Såg tråden, blev lite nostalgisk haha älskar 2c-b.

Har tagit 2 gånger, sen försvann shoppen jag handlade ifrån så kom n-ethyl-2c-b in hos naturens, så beställde - men fick inget paket...

Kan köpa fan i mig varenda jävla 2C-X förutom N och B, var i helvete får man tag på 2C-B ?!?!?
Citera
2012-06-25, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lilZer0
Såg tråden, blev lite nostalgisk haha älskar 2c-b.

Har tagit 2 gånger, sen försvann shoppen jag handlade ifrån så kom n-ethyl-2c-b in hos naturens, så beställde - men fick inget paket...

Kan köpa fan i mig varenda jävla 2C-X förutom N och B, var i helvete får man tag på 2C-B ?!?!?

haha me too, minns när 2-cb kom, hade många mysstunder med den älskarinnan
fonns det fortfarande nånstanns eller är det n-ethyl som gäller?
Citera
2012-06-25, 21:17
Medlem
P-Orridges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EtunaBuddz
haha me too, minns när 2-cb kom, hade många mysstunder med den älskarinnan
fonns det fortfarande nånstanns eller är det n-ethyl som gäller?
Det finns, jag har fått tag på det två gånger bara under det senaste året.
Citera
2012-06-25, 21:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av P-Orridge
Det finns, jag har fått tag på det två gånger bara under det senaste året.
Really?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in