Körde min jungfru testtripp igår, den låg på behagliga 22mg. upptakten var verkligen supermysig, blev som tjackad fast med intensiva färgupplevelser och det klassiska fraktal-spindelnätet la sig över mitt möblemang (om än väldigt diskret). min vän kom på besök och vi hade ett trevligt samtal tillsammans, nästan helt klar i skallen var jag då - bra kontroll hade jag hela kvällen, men med en skön känsla av att vara inlindad i trippig mystik.
rökte en mastig joint, vilket jag ångrar lite, skulle gärna ha varit kvar i det *originella* ruset. de sista två timmarna upplevde jag att mina armar och rygg domnade bort titt som tätt, vilket inte var så behagligt och förstörde upplevelsen lite. i gengäld blev synperspektivet riktigt roligt fuckat, saker framför mig tornade upp sig och om jag slöt ögonen blev hela jag till gelé, gungandes till rytmen av musiken.
Tilläggas kanske ska göras att jag går på SSRI och voxra som är dopaminhöjande, så det kan ha haft inverkan på trippen,
Summan av kardemumman en fin kväll igår., kommer helt klart beställa en påse av denna kemikalie inom snar framtid (för nu äre slut

detta var ett litet smakprov jag fick nu). jag beställer från utlandet föresten, inte sett till det i Sverige