2012-02-04, 09:30
  #2437
Medlem
Tjackad-Tullares avatar
tänkte på det.. någon som torskat med detta?
tnäkte praxis.
Citera
2012-02-14, 00:47
  #2438
Medlem
Caltherions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kissie.blogg.se
Jag köpte 1 g i sommras i gbg, det kostade 2500:- .Ångrar mig som fan att jag inte tog snubbens nr



Ja 1 g för 2500 är sjukt överdrift.
Citera
2012-02-14, 22:46
  #2439
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Caltherion
Ja 1 g för 2500 är sjukt överdrift.
Nja, det är det väl egentligen inte? Det klassiska priset var ju 400 kr för 150 mg.

I dagsläget med norra europas största 2CB- torka får det priset ändå anses vara helt ok.
Citera
2012-03-02, 15:20
  #2440
Medlem
kissie.blogg.ses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Caltherion
Ja 1 g för 2500 är sjukt överdrift.
Jag tyckte faktiskt att jag gjorde ett kap med tanke på hur tillgången ser ut. Antag att en tripp är på 30mg. Dvs 75kr/tripp är helt klart värt det!
Citera
2012-03-05, 19:15
  #2441
Medlem
killercloewns avatar
Hur kommer det sig att denna drogen är så omöjlig att få tag i? kranen min försvann å nu har jag bara 1 kapsel kvar som jag har sparat i över ett år just pga att jag inte kan få tag i mer.

jag har hittat på nätet men inget pålitligt, i de länder de är lagligt borde det ju finnas producenter eller hur?

har funderat på silk road men har aldrig handlat där förut, så vet inte riktigt vem man kan lita på och så.
Citera
2012-03-11, 23:52
  #2442
Medlem
Tjackad-Tullares avatar
ingen som torskat med 2c-b?
Citera
2012-03-13, 08:53
  #2443
Medlem
Det mesta som saknar ett eget praxis brukar gå som mdma så räkna på det, 1gram kommer alltså vara normalgraden...

Btw så tillverkas det nog väldigt lite 2cb då man lika gärna kan göra en av dess lagliga syskon med ungefär samma prekursors.
Citera
2012-03-13, 21:09
  #2444
Medlem
Tjackad-Tullares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heptan
Det mesta som saknar ett eget praxis brukar gå som mdma så räkna på det, 1gram kommer alltså vara normalgraden...

Btw så tillverkas det nog väldigt lite 2cb då man lika gärna kan göra en av dess lagliga syskon med ungefär samma prekursors.
nej helt fel. 1g är det inte. 2.4g är normalgraden för mdma.

har läst att tabletter går e vid 6. och man räknar 1 dos 2c-b vid 15mg. så hade kunnat tänka mig typ över 90mg är normal. eller? var fick du 1g ifrån?
Citera
2012-05-08, 18:32
  #2445
Medlem
Har läst runt lite om mixen mdma och 2c-b och börjar bli sugen på att testa helgen, har dock lite frågor.

1. Ja hade tänkt återdosera en gång med mdma, min plan är 180 mg mdma sen efter ca 2 timmar 80 mg till och lite i näsan, är det farligare på något sätt att ta 2c-b när ja ska köra på mdma så länge?

2. Och när ska ja inta 2c-b? många sa när ruset dala, så efter min 80 mg bomb börjar dala eller innan det? Dosen 2c-b ligger på 15 mg.

3. Är helt färsk när det kommer till halluciogener, är det stor chans att jag snear? och om jag gör hjälper benso mot det?

Tacksam för svar!
Citera
2012-05-08, 18:47
  #2446
Medlem
cercinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cOMANDER4
Har läst runt lite om mixen mdma och 2c-b och börjar bli sugen på att testa helgen, har dock lite frågor.

1. Ja hade tänkt återdosera en gång med mdma, min plan är 180 mg mdma sen efter ca 2 timmar 80 mg till och lite i näsan, är det farligare på något sätt att ta 2c-b när ja ska köra på mdma så länge?

2. Och när ska ja inta 2c-b? många sa när ruset dala, så efter min 80 mg bomb börjar dala eller innan det? Dosen 2c-b ligger på 15 mg.

3. Är helt färsk när det kommer till halluciogener, är det stor chans att jag snear? och om jag gör hjälper benso mot det?

Tacksam för svar!

Droppa 2c-b'n först, kör minst 20-25 mg om det är oralt. När du peakar på 2c-bn ska du droppa MDMA så kommer du få en lyckad kväll. Avsluta med någon benzo för att sova lugnt
Citera
2012-05-23, 21:58
  #2447
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjackad-Tullare
någon som sett denna substans på senare dar?
jag ska testa nästa vecka väldigt spännande då det blir första gången. den ända RCn jag egentligen velat testa!
Citera
2012-05-24, 00:25
  #2448
Medlem
ledsen för dubbelpost, men läst att SSRI:s förstör ruset? någon som har koll på hur det är med dopamin-höjande antideppa t ex Voxra?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in