Citat:
Ursprungligen postat av Caltherion
Ja 1 g för 2500 är sjukt överdrift.
Nja, det är det väl egentligen inte? Det klassiska priset var ju 400 kr för 150 mg.
I dagsläget med norra europas största 2CB- torka får det priset ändå anses vara helt ok.