2009-11-14, 15:21
Medlem
Neptuhns avatar
Efter sommaren nu när jag intagit en del för mycket av detta goda så känner jag att min syn försämrats, någon som vet något om synskador och dessa små oskyldiga gelatinkapslar?
Citera
2009-11-14, 15:35
Medlem
faaans avatar
ja tycker det funkar värdelöst att fylla på, jag anser att det är mkt bättre att ta hela dosen direkt
Citera
2009-11-14, 16:35
Medlem
Neptuhns avatar
Äh om du snortar boostar det på väldigt fint
Citera
2009-11-14, 20:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Shine_
Jag skulle givetvis svälja tuggummit, inte tugga. 2-cbt kommer inte från de glada och är inte i kapselform därav problemet.

Planen är nu iaf så här; ca 25mg löst i pet, dricks ca 30-40min för entre.

15mg inbakad i tuggummi. Väntar på hur de första 25 slår (vill inte bli råtrippad), men om det känns okej så sväljer jag ner resterande.

Jasså, ja det komplicerar ju det hela. Att baka in det i ett tuggummi och svälja låter som en dålig ide eftersom tuggummin inte löser sig helt och hållet i magen, och därför frigörs inget 2c-b. Då blir det nog din toalett som börjar trippa och inte du
Citera
2009-11-16, 12:51
Medlem
Shine_s avatar
det hela blev ett fiasko med 100mg 2-cb bortappat av klantig vän. Som substitut valdes 4-ho-dipt som för vissa var över förväntan men knappast lika passande som 2-cb i sociala sammanhang.
Citera
2009-11-16, 13:00
Medlem
Shine_s avatar
vad tar för övrigt happy för priser nu för tiden? För de är väl igång?
Citera
2009-11-16, 16:24
Bannlyst
Citat:
vad tar för övrigt happy för priser nu för tiden? För de är väl igång?

Maila och fråga? Låter som den bästa metoden imo.
Var ett tag sen jag hade kontakt, men dom har väll hållt samma priser så länge jag kan komma ihåg, och tror inget förändrats. Men vad vet jag.
Citera
2009-11-16, 20:42
Medlem
MussePiggs avatar
Det bästa sättet att ta 2-cb är ju definitivt att dricka de, eller är de min personliga åsikt eftersom jag slapp de illamåendet man får när man drar de i snoken och de tar kortare tid än att svälja kapseln.

Detta gäller för mig; innan de börjar hända saker.
Snorta 15min
Dricka 30-45min
Svälja 1timme+
Citera
2009-11-16, 21:59
Medlem
fiask0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MussePigg
Det bästa sättet att ta 2-cb är ju definitivt att dricka de, eller är de min personliga åsikt eftersom jag slapp de illamåendet man får när man drar de i snoken och de tar kortare tid än att svälja kapseln.

Detta gäller för mig; innan de börjar hända saker.
Snorta 15min
Dricka 30-45min
Svälja 1timme+

Håller med. Har iofs aldrig snortat men när jag drack ~45mg så började det slå efter 10-15min, toaletten jag satt på blev genast väldigt intressant iaf. En polare hann bli irriterad första gången vi testade när det inte hände något förrens efter 1½h (faktiskt på tom mage) när han svalde kapsel så det du skriver stämmer ganska bra på alla jag testat det med.
Citera
2009-11-17, 12:54
Medlem
Shine_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thelilgringo
Maila och fråga? Låter som den bästa metoden imo.
Var ett tag sen jag hade kontakt, men dom har väll hållt samma priser så länge jag kan komma ihåg, och tror inget förändrats. Men vad vet jag.
Jag är lat och orkar inte luska ut vad de har för adress nu för tiden om det inte är billigare än men andra källa. Men jag får väl skärpa mig och jobba lite för det.
Citera
2009-11-17, 13:39
Bannlyst
Citat:
Jag är lat och orkar inte luska ut vad de har för adress nu för tiden om det inte är billigare än men andra källa. Men jag får väl skärpa mig och jobba lite för det.

nuförtiden? Dom har samma som dom alltid haft.
Citera
2009-11-17, 16:44
Medlem
Shine_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thelilgringo
nuförtiden? Dom har samma som dom alltid haft.
såpass? Obefintligt säkerhetstänk hos de gossarna...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in