2008-01-13, 18:33
Medlem
R.Rs avatar
Tycker det är dags för ny skrivare nu, den gamla har gjort sitt för ett bra tag sen. Skulle ju också ha användning för en scanner, så jag har funderat på multiapparaterna som har både och. Har hört en hel del om dessa, både bra och dåligt. För min del är kvaliteten det viktigaste, jag har sällan så bråttom så utskrivningshastigheten behöver inte vara hög, inte heller skriver jag ut sådär jätteofta så den behöver inte vara snål på färg.

Har också funderat på om man skulle köpa skrivare och scanner lösa, men vad jag har kunnat se blir det ganska dyrt, dessutom är det ju mer utrymmeskrävande mm...

Hursomhelst, skulle uppskatta förslag på multimodeller ni vet är bra. Kvaliteten är alltså prio 1... Har ni bra förslag på lösa skrivare och scanners tas även dessa gärna emot. Har letat runt en del på egen hand, men har inte lyckats hitta något bra. Hade tänkt mig ett pris på mellan 1000-2000. Jag inser naturligtvis att man inte får toppkvalite för det, men huvudsaken är att den är hyfsad åtminstone.
Citera
2008-01-13, 19:02
Medlem
vidis avatar
Canon MP600 eller MP610 kanske
Citera
2008-01-14, 21:37
Medlem
R.Rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vidi
Canon MP600 eller MP610 kanske

Tack för tipset. Har kollat på båda, och de verkar vara ganska potenta maskiner båda två. Någon som har erfarenhet av dessa här på FB (har läst några recensioner, men alltid intressant att höra fler åsikter)?
Citera
2008-02-17, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R.R
Tack för tipset. Har kollat på båda, och de verkar vara ganska potenta maskiner båda två. Någon som har erfarenhet av dessa här på FB (har läst några recensioner, men alltid intressant att höra fler åsikter)?

Jag har en mp600, fungerar bra! Hade nåt krångel med den i början....den kände inte igen patrononer å sånt men det gick på garatin å nu funkar den toppen!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in