Citat:
Ursprungligen postat av lobo69
Bodde på Öland i början av 90-talet. Jobbade på djurparken. Umgicks med en snubbe som jobbade på parken. Han hade en polare som kallades slaktaren. Kraftigt tatuerad. Vet också att han hade suttit men för exakt vad fick jag aldrig veta.Misstänker våldsbrott. Han var i 40-års åldern.Han blev senare förolyckad och blev lam. Hände precis innan jag flyttade.
På sin tid var han en tung snubbe. Umgicks en del med dem. Bla. var vi på en pizzeria och käkade. In kom ett gäng skinnskallar på 5-6 pers. Fulla och högljudda. När de såg honom blev de tysta som möss. Ledaren i gänget kom fram och frågade om de fick vara på stället. Så länge ni är tysta och inte stör fick de till svar. Jag lovar de skötte sig exemplariskt.
Jag förstår dem lite. Själv storvuxen och varit ute och härjat men den snubben var farlig. Man såg det i hans ögon.
Kom dock jävligt bra överens med honom och hade inga problem. Var alltid schysst mot mig.
Undrar vad som hände med honom.
Undrar vad denna "slaktaren" va för någon. Eftersom han kallas slaktaren så har han antagligen slaktat människor som man gör med djur. Hängt dom upp och ned, skurit ett sträck vid halsen och allt blod rinner ur och sedan skurit upp kropparna i delar. Kan ha varit en lönnmörare åt en större gruppering med grepp om Kalmar där han har använt sig av denna råa metod eller en ledare av e större gruppering i Kalmar och användt sig av den råa metoden
Om det nu e sant som du har skrivit så kan det vara några anledningar