Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2009-04-02, 22:33
  #25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlueStar
Det finns åtskilliga s.k. partytreffs i Tyskland som du ser i den sektionen i ISG:

http://www.internationalsexguide.inf...play.php?f=762

Dock är det tveklöst snyggare tjejer på FKK-klubbarna och andra bordeller så har du lite kvalitetskrav på tjejerna rent utseendemässigt så är dessa att föredra framför partytreffs.


Tack
Kvalitet, det beror på, ytlig kvalitet eller sexuell kvalitet. Har läst en hel del på olika forum i senare tid och det tycks som om det inte precis är en samanhang mellan dessa. I alla fall inte ofta.

Men hur som hälst, din link var till mycket hjälp Läst en del från killar som har varit på lite olika ställen, blant annat FKK klubbar och dom är nog inte precis min stil tror jag.

Fast, det kan hända det är samma sak med partytreff.
Det ser i alla fall ut til att det finns ungefär 40 styck att välja på.
Ser Dolce Vita, La Vita och Mettmann får mycket skryt. Dom två första är ju drivna av samma kille oxo

Så undrar jag på en sak till.
Jag tänder mycket på tjejsex och tjejer som värkligen njuter och får riktiga orgasmer. Inget fake, då vill man bara ge seg av
Vad tror ni möjligheterna är för att hitta några som kan uppfylla detta?
Citera
2010-04-10, 18:33
  #26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nyhanare
Yeesh, det här var tuffa puckar för en skånsk bonderöv. På senare tid har det varit långt mellan turerna till lusthusen för min del, men i lördags skulle en skånsk kamrat köra till Partytreff-klubben Dolce Vita (www.club-dolcevita.de) i Wagenfeld där det hade annonserats om ett event med porrstjärnorna Silke Maiden (www.silke-maiden.de) och Dany Sun (www.dany-sun.de) plus 16 andra töser, och han ville gärna att jag skulle följa med. Det var nog det sjukaste jag upplevt sedan Göran Persson dansade med kossan doris.
Partytreffs (http://www.internationalsexguide.inf...23&postcount=2) är ett slags pseudo-swingersklubbar med proffessionella töser, där man bara betalar en inträdesavgift (i Wagenfeld kostar det 120 euro för hela nöjet, inklusive mat och dryck) och det är mer eller mindre rena rama orgiepartyn, där man inte betalar för den tid man är tillsammans med töserna eller de olika tjänsterna, men kan roa sig så länge man kan, vill och orkar.
Partytreff-konceptet var onekligen en utmaning för en stackars blyg skåning, men min "partner in crime" som i motsats till mig hade en del erfarenhet från partytreffs försökta lugna mig med, att där är avskilda rum i en korridor dit man går med töserna, medan det mest är porrstjärnorna som uppehåller sig på den stora sängen/knullmattan i stora rummet, och att de bara "glömt" sätta i dörrar till knullrummen på stället.
Jag tyckte i vart fall att konceptet var något man borde ha provat innan man knackar på hos Sankte Per. Men ärligt talat visste jag inte alls vad jag skulle vänta mig när jag reste iväg till Wagenfeld.
Bl.a. var jag lite osäker på hur knullabiliteten skulle vara för en tafatt skåning som är så ful att man kunde tro att jag föddes ur fel hål. Men särskilt var jag orolig för hur skönhetsfaktorn på töserna skulle vara (bilderna på hemsidan var sannerligen heller inte uppmuntrande ). I värsta fall fick jag kanske bara gå och gömma mig på toaletten (som emellertid min kumpan förtalte mig att där bara fanns två av på hela stället, så då kanske där skulle bli kö).
Men när jag anlände till stället visade sig i vart fall tre töser vara påsättbara.
Och knullabiliteten? Jo, faktiskt var där riktigt många gäster och ration män/kvinnor var så kass, att jag frågade en av töserna om vi inte kunde använda könummer. Men jag blev aldrig avvisad. Den första tösen, var en liten blondin som min resekumpan först satt och snackade tillsammans med i soffan men schysst nog "överlämnade" åt mig - han insåg nog att jag behövde hjälp att komma igång
Men herdestunden med henne var ganska rutinmässig och jag upplevde att hon hade bråttom. Och så hände det där, jag inte alls var van vid - att folk kom och tittade in i rummet när vi doppade guldfisken. När vi inte ens hade hunnit bli färdiga, lufsade plötsligt min skånske kollega också in på rummet och var nyfiken på hur det hade gått... Min överraskade kommentar till detta, var bara: "Oh, shit!" Uppenbarligen fann tösen det hela ganska komiskt.
Enligt reklamen var begivenheten ett "anal sandwich party" men såvitt jag kunde förstå erbjöd i verkligheten inte en enda av töserna backdoor boogie, vilket min kamrat blev lite sur över. Men för mitt vidkommande var det hela ändå en milt sagt gränsöverskridande upplevelse. På fasta tidpunkter var det samling i det stora rummet, där alla människor kastade sig ihop i ett stort berg på den stora mattan och hade gruppsex med porrstjärnorna och de övriga töserna. Det höll jag mig borta från, och porrstjärnan Dany Sun såg ut att vara en smula road av att jag satt borta i köket och tyckte att jag åtminstone borde gå dit och titta på spektaklet. Jag skakade på huvudet och svarade:
- No, I'm Swedish!
Men shit pommes frites, vad snabbt jag ändå acklimatiserade mig till miljön.
Kanske en bidragande faktor var, att jag nyss börjat på ett nytt jobb som är rent felknullat, och därför i lördags var sliten som en albansk gatukatt och ganska mentalt avtrubbad.
Donna nummer två, också en blondin, var den överlägset snyggaste på stället. Wo-how! Hon skulle klara sig fint i konkurrensen även på FKK Artemis. När vi utövade den nationella inomhussporten, kom plötsligt ett annat par in i rummet och körde halkbana på samma säng. Märkligt nog hade jag redan vant mig ganska mycket till dessa saker, och reagerade inte nämnvärt på det, men fasen vad det blev ont om plats på borrplattformen, vilket ledde till att en gammal träningsskada i benen gjorde sig påmind. Min skånske "broder" var skitnöjd med henne, men jag upplevde dessvärre hennes servicenivå ungefär som med den första tösen.
Töserna på stället verkade en smula stressade och pressade: samtidigt som där hela tiden var gäster som jagade dem och frågade om de var lediga, sprang de runt med soppåsar och annat - de var nämligen också ansvariga för att hålla stället rent och i ordning. Jag frågade den yngsta tösen (skulle kanske estimera hennes ålder till omkring 20) på stället, en liten smal brunett med små bröst och ordinärt ansikte, om det inte var ett stressande jobb. Men hon svarade "Nejdå, det är bara kul, det är alltid action!" Hon var den enda tösen jag upplevde som social och en viss grad av sympati/empati från, på detta ställe där allting till 100% går ut på råknull och gangbangs.
Såvitt jag förstår var franskt MED sommarhatt det som gällde på stället, men hon startade med att suga utan gummi i lång tid för att senare sätta störthjälmen på och fortsatte det franska. Men öhh, var nu inte skadan redan skedd? Anyway, hon var den enda som levererade någorlunda bra sex och joxade med mig i en hel timme. Hade svårt att poppa korken, och det blev inte lättare av att det började samlas publik. Och trädgårdstomteknull alltså, hon frågade mig två gånger "Beror det på mig?" Under tiden kom också igen ett annat par in i rummet och hade sex på samma säng, och de blev färdiga LÅNGT innan oss. Men Lille Elvis hade helt enkelt slagit knut på sig själv, och till slut fick även hon ge sig.
Och det blev det hela för min del. Min kollega, den jävla duracellkaninen, kickade mitt arsle genom att avverka hela åtta töser, och han var också tillsammans med porrstjärnorna på den stora mattan. Men som sagt, jag acklimatiserade mig i vart fall överraskande snabbt till partytreff-miljön, och vem vet, om jag stannat kvar på stället i en timme längre hade jag kanske rentav vågat mig upp på knullberget med porrstjärnorna.
Skämt åsido, de bästa Partytreff-klubbarna lär ligga i Rhen-Ruhr området, och naturligtvis vore det dumt att efter bara ett besök i Wagenfeld uttala sig om Partytreffs generellt eller ens Dolce Vita som ställe, men om man skall besöka Partytreffs bör det nog mest vara för själva konceptets skull. Kvalitetsnivån i Wagenfeld var i vart fall inte i närheten av den jag upplevt på FKK's, och kanske gör sig den gamla sanningen gällande: man får vad man betalar för. Det stora flertalet av töserna i Wagenfeld skulle jag inte ens kunna sätta på om de hade en papperspåse över huvudet och en porrtidning på magen. Töserna hade bråttom och god tid var en bristvara även om man inte betalar för tid eller någon tittar på klockan, och servicenivån var inget att skriva hem om. Med undantag för den unga brunetten, givetvis.
Allt i allt var själva partytreff-konceptet åtminstone en kul erfarenhet för en skånsk bonnlepp, även om många kanske tycker att det mest är för de hardcore (men jag är van vid att göra bort mig). Jag tror dock inte, att Partytreffs är något, jag kommer prova igen.

Pratar du på samma sätt som du skriver, d.v.s. använder metaforer till i princip allting? Misstänker att du är en stor fan av "Pilsnerfilmer" med Biffen & Bananen. Tröttsamt att läsa ditt inlägg. Tyvärr.
Citera
2010-04-11, 21:52
  #27
Medlem
potatislandets avatar
Var det inte tröttsammare att svara på inlägget i såna fall?

Jag tycker det var en storartad återgivelse!
Citera
2011-03-21, 12:40
  #28
Medlem
Liten uppdatering från sommaren 2010.

Jag var där en dag mitt i veckan, så det var inte så många gäster på stället. Trots det så var det en lite stressad stämning precis som TS upplevde vid sitt besök. (Dagen innan var jag på http://www.partytreff-lavita.de/ och där var atmosfären mer avslappnad.)

Jag hade några trevliga sessioner med olika tjejer. Väl på rummet så tog de sig tid att ägna sig åt gästen.
Oralsex utan gummi är standard verkar det som. En av tjejerna började med att trä på ett gummi innan hon började suga. När jag frågade om hon inte sög utan så tog bort kondomen och sög naturellt.
Några av tjejerna jag träffade finns på deras hemsida www.club-dolcevita.de
Magda, Claudia, Anja och Kamilla kommer jag ihåg nu nästan ett år senare.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback