2008-03-09, 17:37
Medlem
brukar lägga kuken som man håller i en biljardkö och stöta till den hårt i pannan på horan. Säger hon inte aj så slår jag hon med ett damsugarrör.
2008-03-09, 18:04
Medlem
Hundsims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Besserschmitt
Jag vore tacksam för ett antal tillsägelser samt livstids avstängning från detta skitforum. Yttrandefrihet i all ära, men när kriminella psykopater tillåts tipsa varandra om hur man bäst misshandlar en annan person har det gått för långt. Ett visst mått av medmänsklighet kan man väl kräva även av en moderator? Nu diskuteras ju "bara" misshandel av prostituerade men när någon närstående till dig drabbas av sadistiskt våld är det kanske inte riktigt lika kul längre?

Och det är just det här som skiljer Flashback åt från de flesta andra forumen, om det här hade postats på Familjeliv.se eller liknande PK-forum så hade tråden förintats illa kvickt. Men nu är dock detta bara en tråd som handlar om misshandel av prostituerade, i teorin.

Sen om du har fått för dig att hormisshandeln kommer minska drastiskt om sådana här trådar tas bort kan jag inte hjälpa, dock tror jag inte att Svennebanan i Thailand hindras i sin framfart för att FB minsann visat att sådana här typer av aktiviteter inte är okej.

Det är inte diskussionen kring ämnet som är farlig (särskilt inte när de flesta verkar vara emot misshandeln), utan realiteten. Det är där vi har problemen, inte på ett forum.
2008-03-09, 18:20
Avslutad
Varför förstöra något man just köpt?
Det är ju som att köpa en ny bil och krocka den det första man gör.
2008-03-09, 21:33
Moderator
evilhoneys avatar
Som jag sa tidigare, och formulerade glasklart, så skall trådar hållas till topic!
Moderatorsåtgärder skall INTE diskuteras i tråden!

Tillsägelser kommer nu delas ut eftersom jag upprepade gånger uppmanat alla i tråden till att hålla topic men det inte efterföljts!

Även om det inte hör till saken så ska ni ha jävligt klart för er att jag inte är en representant för TS åsikter utan är enbart här för att diskussionerna ska följa Flashbacks regler.
Ingen åsikt bler censurerad men däremot raderas det när det kommer som Off Topic i en tråd, även bindgalna idioter har rätt att uttrycka sig, så länge de gör det enligt reglerna och är on topic!

Som jag sagt åtskilliga gånger innan: skapa egna trådar, rasa mot prostitution, halickar, torskars bristande moral och samhällets förfall men gör det för fan på rätt ställe!

//mod
2008-03-09, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av punksvin

Att dömma efter idioternas snack härinne har de förmodligen köpt bilen krockad.
2008-03-10, 12:36
Medlem
Nej, jag betalar inte för sex och om jag gjorde det skulle jag inte slå kvinnan. Men rent teoretiskt skulle jag snarar betala henne för att få lite ”spanking”, jag är lite nyfiken och har aldrig provat det.
2008-03-10, 21:31
Medlem
Allt_är_tagets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av punksvin

Nja. Det är väll mer så att du hyr en bil som du sedan krockar och inte ansvarar för så länge det går att reparera. Sjukt men det funkar.
2008-03-10, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knifeingutsout
Nej, jag betalar inte för sex och om jag gjorde det skulle jag inte slå kvinnan. Men rent teoretiskt skulle jag snarar betala henne för att få lite ”spanking”, jag är lite nyfiken och har aldrig provat det.

Håller med, vi som redan sitter på dominanta positioner i samhället finner inget nöje i detta.
2008-03-10, 22:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Democrat
Horor är horor eftersom de är sämre människor. Sämre människor har en man rätt att slå. När jag köper mina fnask brukar jag ge dem styrk. Eftersom det är förbjudet att slå en hora i Sverige så köper jag mina utomlands. Jag är först snäll mot dem, kanske till och med får dem att känna sig uppskattade. De flesta vet ju att fnask bara ser pengar och saknar känslor. Men jag har försökt få dem att uppskatta mig som kund. Kanske besöker jag dem flera gånger så de känner sig trygga med mig. En kväll brukar jag säga. Hur mycket kostar det att få tillbringa natten med dig och få göra allt med dig. Eftersom jag byggt upp ett förtroende oss dem så frågan de sällan om vad jag ska göra med dem.

Efter några minuters vaniljsex så kör jag i min stake direkt i deras torra anus så horan skriker högt. När hon ber om vaslin så vänder jag henne och spottar henne i sin vidgade anal. Sen rövknullar jag henne tills tarmen faller ur. Mot slutet ska hon få suga min kuk och svälja min sperma men då brukar jag pissa henne i munnen. Den sista strålen sätter jag i hennes ögon så det svider ordentligt.

Det sista jag gör är att örfila henne ordentligt tills hon ber om nåd. När jag är färdig med dem sätter jag dem i en taxi och ger dem mer pengar än avtalat så de inte går till polisen.

så hur slår ni era horor?

Ha ha ha ja är det sant det du skriver så är du fan kul.

Nej jag är inte alltid taskig men visst fan har man varit stygg he he
2008-03-11, 21:25
Medlem
Joel91s avatar
Jag mådde uppriktigt illa när jag läste vissa av inläggen i den här tråden. Trodde faktiskt inte att det existerade såna här människor i fridfulla lilla sverige. Tack, internet, för att du klargjort den saken för mig.
2008-03-11, 22:14
Medlem
Uncuts avatar
Jag hoppas att den här tråden inte är seriös. Varför i helvete skulle man vara mindre värd för att man är hora? Det är knappast så att de säljer sin kropp, de säljer ju sexuella tjänster.
2008-03-11, 22:14
Bannlyst
Fyfan vilken sinnesjuk tråd. Känns jävligt manligt att köpa horor och slå dom för allt vad man är värd.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in