Citat:
Ursprungligen postat av Besserschmitt
Jag vore tacksam för ett antal tillsägelser samt livstids avstängning från detta skitforum. Yttrandefrihet i all ära, men när kriminella psykopater tillåts tipsa varandra om hur man bäst misshandlar en annan person har det gått för långt. Ett visst mått av medmänsklighet kan man väl kräva även av en moderator? Nu diskuteras ju "bara" misshandel av prostituerade men när någon närstående till dig drabbas av sadistiskt våld är det kanske inte riktigt lika kul längre?
Och det är just det här som skiljer Flashback åt från de flesta andra forumen, om det här hade postats på Familjeliv.se eller liknande PK-forum så hade tråden förintats illa kvickt. Men nu är dock detta bara en tråd som handlar om misshandel av prostituerade,
i teorin.
Sen om du har fått för dig att hormisshandeln kommer minska drastiskt om sådana här trådar tas bort kan jag inte hjälpa, dock tror jag inte att Svennebanan i Thailand hindras i sin framfart för att FB minsann visat att sådana här typer av aktiviteter inte är okej.
Det är inte diskussionen kring ämnet som är farlig (särskilt inte när de flesta verkar vara emot misshandeln), utan realiteten. Det är där vi har problemen, inte på ett forum.