2008-03-11, 22:30
Medlem
Ansiktsvargs avatar
Brukar ofta slå mina horor lite när jag har råd.
En gång i liberia så gick det dock överstyr, hadde dragit cola och käkat roppar så köpte en liten 14 åring i en närliggande by.

Var lite go imot henne i början, fick av henne kläderna och signalerade med händerna mot kuken eftersom hon inte fatta engelska, hon sög rätt okej trots att hon var så ung men ville att hon skulle ta den djupare, tog tag i hennes huvud och körde ner kuken i halsen på henne.

Då spydde den jävla horan på mig så jag armbågade henne i skallen en gång och gav henne en lavett, hon ska fan veta att bete sig för helvete. Hon blev lite skärrad men inte så farligt.

Nu orkade jag inte vara schysst imot henne längre utan satt upp henne i doggy och tog ett fast grepp runt hennes ben och körde in kuken i röven på henne med full kraft, gjorde jävligt ont i min balle så jag slet tag i hennes hår och sopade till henne så läppen sprack. Nu grät hon och försökte slita sig loss, men ett par örfilar så var hon stilla.

Efter ett tag kände jag att det var lixom fuktigt runt kuken så kollade ner och såg att hennes tarm lixom hadde vikt ut sig runt kanten och spruckit, nu fick det fan vara nog så körde ner kuken i halsen saggade, sparkade henne i skallen och lämnade henne nerspydd på golvet där hon låg och hyperventilerade och grät.
Senast redigerad av Ansiktsvarg 2008-03-11 kl. 22:32.
2008-03-11, 22:40
Medlem
k0nungs avatar
en av de roligaste trådarna nånsin tack för kvällens asgarv TS

Citat:
Ursprungligen postat av Ansiktsvarg
Fin historia....

2008-03-12, 20:48
Medlem
Audimans avatar
Så jävla skön tråd!
2008-03-12, 22:15
Medlem
Kokettes avatar
Jag brukar ta henne hårt i tvåan samtidigt som jag mejslar in mitt favoritstycke ur gamla testamentet i ryggen på´na. Finalen är när jag limmar fast en 20lapp som tack för kaffet i min sperma och sätter den där i kärlekstunneln.
2008-03-14, 12:42
Bannlyst
Jag brukar ta horan efteråt och göra en plånbok av slynan.
Sedan tar jag pengarna hon skulle fått och lägger dem däri. Går
alltid därifrån med ett leende.
2008-03-14, 13:45
Medlem
the_dude82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GoodGuyISwear
Jag brukar ta horan efteråt och göra en plånbok av slynan.
Sedan tar jag pengarna hon skulle fått och lägger dem däri. Går
alltid därifrån med ett leende.

jag med. brukar ta rygghuden, precis ovanför röven och flå henne med en jaktkniv.

Allvarligt, tar ni den här jävla idiottråden på allvar är ni fan helt körda. Lås trolltråden för helvete.
2008-03-14, 14:14
Moderator
evilhoneys avatar
Ni som har problem med modereringen och reglerna: PMa admin, skriv en tråd i flashback och klaga på att vi har yttrandefrihet.

Jag börjar bli förbannad på att folk inte kan hålla isär min modererering och TS åsikter!

Nu är det färdigtramsat dock!
//mod
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in