Troll och troll...
Vad är det för fel på att ge "smutset" ett par örfilar eller kanske säga åt de peruanska uteliggarna man hyrt in att få kvinnan att spy genom trycka in en hand i strupen på henne. Har aldrig gjort det sista. Men vilken grej ändå. Att bjuda in ett par peruanska uteliggare som knullar en hora. Självklart ska man ju göra saker och ting lagligt. Nu mera föredrar jag att prygla horor med mitt skärp. Lärde mig litet från tysken jag träffade i Kiev, dock slår han sina horor med fästet. Det gör inte jag eftersom man får sämre snärt. Inte för att jag direkt tänder på det. Jag tycker snarare att horor förtjänar det.
Det är ju inte så som att jag knullar en smuts hora i anus tills tarmen faller ur och sen klipper av den lilla stumpen. Det är ju äckligt och jag skulle aldrig göra det, dels för att jag håller mig inom lagens gränser och dels anser jag att man bara får bruka det våld som bandage och stygn kan åtgärda. Men vilken grej alltså. Horan får gå med en påse på magen resten av livet, då skulle hon verkligen ha lärt sig en läxa. hahaa
Kanske någon här som har gjort detta?, berätta gärna om det! Ni behöver inte ta saker och ting så allvarligt. Förstör nu inte tråden med en massa troll-inlägg!
Berätta bara om hur ni slår era horor, mina vänner.