2008-03-04, 15:18
Medlem
Majsan83s avatar
????

''kastade jag henne på golvet och sparkade henne i magen så hon tappade luften ''....vad i h*elvete är ni för människor?! Är ni skapta på rätt sätt?
Eller talar ni osanning?
Vare sig dessa sk ''horor'' inte är värda något...är ni värda något? Inte i mina ögon! Ni är ta mig fan små låga varelser!

Vad är det för nöje att behandla tjejer på det sättet? Tror ni att ni är deras Gud?

Förstår inte logiken i det hela. Jag skäms över att dela detta land med er....era j*vlar!

Är det osanning...varför i hela fridens namn skriva något sådant i ett forum?
2008-03-04, 15:47
Bannlyst
Låter hemskt att slå de prostituerade, men jag antar att detta är ett utav de sämsta med konsumentköplagen - "Kunden har alltid rätt".
2008-03-04, 15:52
Medlem
Daineas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Democrat
Jag roade mig med att daska henne i ansiktet med kuken. Ryskan uppskattade det inte och blev litet osträvsam. Kanske för jag daskade henne ganska hårt. I alla fall, när horan klagade högre så tog jag i och smällde henne över näsan och hon började blöda näsblod.

Det är helt klart bara på FB en kille kan daska till nån över trynet med sin kuk så hon börjar blöda näsblod. Vore det möjligt att slå ut tänderna på någon på detta vis tror ni?
2008-03-04, 16:02
Medlem
Castafiores avatar
TS, du verkar tillhöra de 10% av sexköpare som är kapabla att mörda en prostituerad. Då hoppas jag du får något i analen utan vaselin på kåken.
2008-03-04, 18:21
Medlem
Bonzos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FlamingForce
jag vill okså bonka horor
kan man gö de i thailand,ta dom hårt annat o sen spöa skiten ur dessa små sneögda jevlar
suck my dick bitch*en fett örfil*drar henne i håret o rövknullar henne tills hon börjar blöda..
de hade vart grejer de,

Inte förvånande att detta blattedrägg är avstängd, hahaha. Men denna tråd är en Troll-tråd, se mitt tidigare inlägg. Inte särskilt upprörande, fiction är bara läsvärt om det berör. Men men, det förklarar ju varför så många horor vägrar träffa snubbar som är invandrare.
2008-03-04, 18:29
Medlem
Falkenhayns avatar
Låter väldigt fejk. Snuten/maffian är så klart med på ett hörn i sexhandeln och drar väl iväg en som misshandlar "deras" horor och spöar skiten ur dom eller kastar dem i buren i några år för misshandel. Tror/hoppas jag.
2008-03-04, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FlamingForce
jag vill okså bonka horor
kan man gö de i thailand,ta dom hårt annat o sen spöa skiten ur dessa små sneögda jevlar
suck my dick bitch*en fett örfil*drar henne i håret o rövknullar henne tills hon börjar blöda..
de hade vart grejer de,

Snälla, snälla åk dit och prova! Jag hade älskat behandlingen hennes brorsor, farbröder, kompisars brorsor m.fl, m.fl hade gett dig.. Sedan hade du nog fått njuta av stengolvet i Bangkok Hiltons fängelsecell.

Fast du är väl blatte? Isåfall får du nog leta länge ifall en hora ens ska vilja ha nåt med dig att göra. Ni är kända för just såna här grejer. Plus att ni luktar illa och är fattiga.
2008-03-04, 18:33
Medlem
Bonzos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lammern78
Snälla, snälla åk dit och prova! Jag hade älskat behandlingen hennes brorsor, farbröder, kompisars brorsor m.fl, m.fl hade gett dig.. Sedan hade du nog fått njuta av stengolvet i Bangkok Hiltons fängelsecell.

Fast du är väl blatte? Isåfall får du nog leta länge ifall en hora ens ska vilja ha nåt med dig att göra. Ni är kända för just såna här grejer. Plus att ni luktar illa och är fattiga.

Vi drog samma slutsats, hehe
2008-03-04, 18:43
Medlem
Daineas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bakob
Va är det för människor som betalar för att ha sex, misslyckade?

Alla betalar för att ha sex; antingen kontant och utan förbindelser eller över längre tid och delvis i natura (presenter, drinkar, barnomkostnader, mat, ökade bostadsutgifter, etc.). Det lustiga i sammanhanget är att de som ställer sig utanför hela sexcirkusen lik förbannat också får en misslyckat-stämpel på sig.

Kanske vi alla är dömda till att bli misslyckade när vi föds som människor?
2008-03-04, 19:16
Bannlyst
Den här tråden är fejk så det ryker om det. Jag slår vad om att det är feminister som vill svarta ner sexköp. De vill demonisera hela industrin. Jag har aldrig sett de hänga här omkring.
2008-03-04, 19:27
Medlem
Castafiores avatar
Vad lever du på för planet?

Prostituerade jobbar i en bransch där risken är stor att utsättas för våld.
2008-03-04, 19:28
Medlem
Ts låter lite väl rubbad för att vara sann... Och om han mot all förmodan inte är ett troll så hoppas jag att han kommer få samma behandling av någon trevlig hallick

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in