2013-08-14, 16:36
Medlem
langaocbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NSX
sorry för bump men det absolut bästa måste väl vara att "semestersegla" till sydamerika?
hämta några kg och åka förbi nånstans längst svenska kusten. låter pissenkelt och en svensson borde väl klara av detta så länge man har en kontakt där nere då.

är det någonting jag glömmer?

Rent spontant så känns det inte som en "semestersegling" att korsa atlanten men det kanske inte är så knepigt?
Citera
2013-08-17, 10:25
Bannlyst
Hade det funkat att vakumförpacka mindre mängder (bara några gram/st), och baka in i bakverk. Sedan skicka från olika ställen i landet, till c.a. 10 olika målvakter i Sverige.
Citera
2013-08-17, 12:20
Medlem
RefusedPoliticss avatar
http://swedish.ruvr.ru/news/2013_08_...-Ecuador-9143/

I Colombias grannland Ecuador beslagtog polisen 3 ton kokain!
Citera
2013-08-17, 12:36
Medlem
AnaQujirams avatar
Vakumförpacka svälja och bajsa ut det hemma?
Ett halvt kilo ungefär går det att få på det här sättet med vanliga kondomer.
Risken kan ju vara att flygplatsen har sånna här nya kroppsdetektorer som ser igenom hela kroppen
Senast redigerad av AnaQujiram 2013-08-17 kl. 12:39.
Citera
2015-12-11, 23:19
Medlem
DyslexiKungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RefusedPolitics
http://swedish.ruvr.ru/news/2013_08_...-Ecuador-9143/

I Colombias grannland Ecuador beslagtog polisen 3 ton kokain!
Colombia har den bästa polisen, TV 10 har precis nu ett program om detta
Citera
2016-02-28, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av juhani
syftet var absolut inte att leka mr.duktig!
utan jag misslyckades jävlit hårt med att få diskussionen till en seriösare nivå.
för jag själv är intresserad av olika ideer kring kokain smugglandet.
faror, kontakter, färdmedel osv.

den enda responsen var av dig, med andra ord tror jag att fler vill att jag ska dra åt helvete.

därav tycker jag att vi fortsätter med diskussion om kinderägg i röven samt den svenska legenden el choco som åkte dit med hela 3 kg kokain.
att smuggla cola från sydamerika funkar bara på ett sätt and thats the hard way svälj och svälj och svälj...........
Citera
2016-03-17, 10:00
Medlem
Så här är dets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HazzeMan
Brukar kolla på gränsbevakarna Australien och liknande och där har de faktiskt haft folk med droger i just tavelramar och annat roligt, människor är väldigt uppfinningsrika, såg en som hade fyllt typ non-stop med typ 1 gr (minns inte vad det var) och sedan hade han typ 4st 1kg påsar. Det är därför jag tror det funkar bättre att ta det invärtes. För då kan man ju duscha några gånger ochefter några dagar så borde det ju inte finnas några spår.

Om man sväljer det kan kapslarna synas på röntgen, och tulltjänstemän vet att kurirer kan ha svalt kokain. Om något går fel, alltså att magsaften börjar fräta på kapslarna, dör man en plågsam död vilket faktiskt händer en del kurirer.

Som många redan har sagt, det är inte alla som överlever ett fängelse i Colombia, och hur kul är det att dina anhörigas besparingar måste användas till att ge dig en dräglig vistelse på fängelset?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in