2008-01-11, 00:16
  #1
Medlem
Zarks avatar
I våras/somras Var jag ganska aktiv på Spray date. Då var där bra aktivitet på folk. Helt klart bättre än andra ställen som Passagen och Q500. Efter att ett förhållande på drygt ett halvår sprack i årsskiftet har jag nu börjat kolla runt på Spray igen. Det ser inte bra ut. Det finns säkert 20-30 brudar som jag känner igen och knappt några nya. Jag har aldrig varit i kontakt med någon av dessa som jag kände igen eftersom de verkade ointressanta/överbesökta även förra gången jag var aktiv.
Är Spray kass numera eller har jag "för bråttom"?
Citera
2008-01-11, 00:20
  #2
Medlem
Vad är det som gäller?
Mötesplatsen har ju kört rätt mycket reklam och där finns väl en del. Prova det. Det är ju dock kass att det kostar att skriva till folk.

Vad finns det mer för bra sajter?
(aldrig provat spray)
Citera
2008-01-11, 00:21
  #3
Medlem
daviies avatar
tja, känner igen mig. var inne på spraydate för massa år sen och då kändes det kul, många mess och fräscha tjejer.

men gick med igen för några månader sen och det kändes helt dött. nåt mess fick man väl, men inte alls samma "standard".
Citera
2008-01-11, 00:48
  #4
Medlem
Zarks avatar
Droom: Både Q500 och Mötesplatsen tar betalt ifall man vill skicka meddelanden. Q500 stängde ner sitt forum efter att jag trashade deras skitsida som knappt har några medlemmar Enda anledningen till att jag är aktiv där är att de bjöd på 6 månader gratis abonnemang. Efter det kan dom kyssa ...
Deras matchings-funktion verkar seriös men vad hjälper det om det inte finns någon att matcha sig emot

daviie: Så kändes det även för ett år sedan. Obegränsat med brudar och mycket meddelanden fram och tillbaka men nu?
Spray spöade skiten av Q500 för ett år sedan men nu verkar alla dragit någon annanstans. Facebook?


En liten undersökning som jag gjorde för ca ett år sedan:
"Kvinnor som söker män, 30-40år, med foto, Stockholm
Q500: 258 stycken
Passagen: 263 stycken
Spray: 2256 stycken !!!

Samma som ovan fast utan krav på foto:
Q500: 1000 stycken
Passagen: 757 stycken
Spray: 5152 stycken !!!"
Citera
2008-01-11, 01:05
  #5
Medlem
Jag kan tillägga att vilda webben är absolut värdelös.
Om man skriver någonting vanligt till någon så får man i bästa fall ett svar av typen : ja, nej ,kanske, vet ej...
Det är aldrig någon som skriver till mig någonting, whatsoever...
Jag undrar om inte träff via webben håller på att bli överspelat...
Citera
2008-01-11, 01:26
  #6
Medlem
Zarks avatar
vilda webben: Tack för tipset
Citera
2008-01-11, 16:38
  #7
Medlem
obotlig_realists avatar
Tycker inte Spraydate är så värdelös faktiskt. Jag har (utan att själv ha tagit initiativet), fått kontakt av totalt ca 6-7 tjejer senaste 2 månaderna. Alla från samma stad som jag bor i.

Att jag sen inte löpt hela linan ut är mitt eget problem.
Citera
2008-01-11, 16:49
  #8
Medlem
Tycker spraydate är i princip värdelöst. Öppnade upp ett gammalt konto nu i veckan och till min stora förskräckelse så är spray ännu sämre nu!

Anser att ~97 % av tjejerna inte är dugliga utseendemässigt och det är fan illa. Antingen så är det fel på mina preferenser är så är spray helt enkelt dynga. (får väl även tillägga att jag är en ytligt väldigt bortskämd gällande tjejers utseende pga egna väldigt goda förutsättningar).

De fåtal snygga tjejer som faktiskt huserar på spray får ungefär 1 mail/minut när de är inloggade. Att för dem hitta nålar i den höstack av mail de får är som ni förstår inte det enklaste. Många många mail blir inte ens lästa i den hårda konkurrensen, inte ens jag får svar på alla mail jag skickar!!

Spray känns utnött och ratiot killar:tjejer tror jag är katastrofalt dåligt.

Spray får tummen ner...
__________________
Senast redigerad av Konsensus 2008-01-11 kl. 16:54.
Citera
2008-01-11, 17:11
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Konsensus
Tycker spraydate är i princip värdelöst. Öppnade upp ett gammalt konto nu i veckan och till min stora förskräckelse så är spray ännu sämre nu!

Anser att ~97 % av tjejerna inte är dugliga utseendemässigt och det är fan illa. Antingen så är det fel på mina preferenser är så är spray helt enkelt dynga. (får väl även tillägga att jag är en ytligt väldigt bortskämd gällande tjejers utseende pga egna väldigt goda förutsättningar).

De fåtal snygga tjejer som faktiskt huserar på spray får ungefär 1 mail/minut när de är inloggade. Att för dem hitta nålar i den höstack av mail de får är som ni förstår inte det enklaste. Många många mail blir inte ens lästa i den hårda konkurrensen, inte ens jag får svar på alla mail jag skickar!!

Spray känns utnött och ratiot killar:tjejer tror jag är katastrofalt dåligt.

Spray får tummen ner...
Men lilla snygga bubben då... Att inte ens snygga du får napp...

Om dina mess osar samma kombination av dålig självkänsla och uppblåst ego som ditt inlägg här gör så förstår jag varför du inte får nån respons. Själv skulle jag aldrig i livet ge mig in i en konversation med någon som ger de vibbar du ger här... Men det är ju bara lilla jag som tycker det. Det finns säkert en massa tuggummituggande brudar med dålig självkänsla och blonderat hår som gillar att du verkar lite fräsigt kaxig...
Citera
2008-01-11, 17:21
  #10
Medlem
Santadunks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av *amadena*
Om dina mess osar samma kombination av dålig självkänsla och uppblåst ego som ditt inlägg här gör så förstår jag varför du inte får nån respons. Själv skulle jag aldrig i livet ge mig in i en konversation med någon som ger de vibbar du ger här...

var det inte det du precis gjorde nu?
Citera
2008-01-11, 17:32
  #11
Medlem
mr.demons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konsensus
Tycker spraydate är i princip värdelöst. inte ens jag får svar på alla mail jag skickar!!

Har du sett dej själv i spegeln
Citera
2008-01-11, 17:34
  #12
Medlem
Vekrusets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konsensus
Tycker spraydate är i princip värdelöst. Öppnade upp ett gammalt konto nu i veckan och till min stora förskräckelse så är spray ännu sämre nu!

Anser att ~97 % av tjejerna inte är dugliga utseendemässigt och det är fan illa. Antingen så är det fel på mina preferenser är så är spray helt enkelt dynga. (får väl även tillägga att jag är en ytligt väldigt bortskämd gällande tjejers utseende pga egna väldigt goda förutsättningar).

De fåtal snygga tjejer som faktiskt huserar på spray får ungefär 1 mail/minut när de är inloggade. Att för dem hitta nålar i den höstack av mail de får är som ni förstår inte det enklaste. Många många mail blir inte ens lästa i den hårda konkurrensen, inte ens jag får svar på alla mail jag skickar!!

Spray känns utnött och ratiot killar:tjejer tror jag är katastrofalt dåligt.

Spray får tummen ner...

Varför skulle "tjejer" ha svårare än du själv att urskilja russinen ur kakan? Antalet tjejer och killar med bild är ganska jämnt, och snygga killar får också en himla massa mail - surprise!

Om du tyckte att runt 3% av tjejerna såg OK ut, så har du i vilket fall som helst mer att hämta på Spray än jag kände att jag hade bland killarna. Din lyckost!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in