Droom: Både Q500 och Mötesplatsen tar betalt ifall man vill skicka meddelanden. Q500 stängde ner sitt forum efter att jag trashade deras skitsida som knappt har några medlemmar

Enda anledningen till att jag är aktiv där är att de bjöd på 6 månader gratis abonnemang. Efter det kan dom kyssa ...
Deras matchings-funktion verkar seriös men vad hjälper det om det inte finns någon att matcha sig emot
daviie: Så kändes det även för ett år sedan. Obegränsat med brudar och mycket meddelanden fram och tillbaka men nu?
Spray spöade skiten av Q500 för ett år sedan men nu verkar alla dragit någon annanstans. Facebook?
En liten undersökning som jag gjorde för ca ett år sedan:
"Kvinnor som söker män, 30-40år, med foto, Stockholm
Q500: 258 stycken
Passagen: 263 stycken
Spray: 2256 stycken !!!
Samma som ovan fast utan krav på foto:
Q500: 1000 stycken
Passagen: 757 stycken
Spray: 5152 stycken !!!"