2008-01-11, 17:37
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av *amadena*
Men lilla snygga bubben då... Att inte ens snygga du får napp...

Om dina mess osar samma kombination av dålig självkänsla och uppblåst ego som ditt inlägg här gör så förstår jag varför du inte får nån respons. Själv skulle jag aldrig i livet ge mig in i en konversation med någon som ger de vibbar du ger här... Men det är ju bara lilla jag som tycker det. Det finns säkert en massa tuggummituggande brudar med dålig självkänsla och blonderat hår som gillar att du verkar lite fräsigt kaxig...
Har inte sagt att jag inte får napp. Endast sagt att jag inte ligger på 100 % - och vem fan gör det!

Det här är FB, du tror inte min attityd skiljer sig på en dejtingcommunity och ett anonymt forum?
Citera
2008-01-11, 17:47
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vekruset
Varför skulle "tjejer" ha svårare än du själv att urskilja russinen ur kakan? Antalet tjejer och killar med bild är ganska jämnt, och snygga killar får också en himla massa mail - surprise!

Om du tyckte att runt 3% av tjejerna såg OK ut, så har du i vilket fall som helst mer att hämta på Spray än jag kände att jag hade bland killarna. Din lyckost!
Är säker på att killarna utnumrerar tjejerna där med bred marginal, därav mitt resonemang.
Jo visst får man mycket mail där utan att anstränga sig. Alltid kul att bli uppvaktad, men majoriteten av mailen man får saknar reell dignitet.

He he förstår att känner så som tjej. Tycker tjejer på spray generellt är missnöjda med utbudet bland snubbarna.
Citera
2008-01-11, 17:48
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Konsensus
Har inte sagt att jag inte får napp. Endast sagt att jag inte ligger på 100 % - och vem fan gör det!

Det här är FB, du tror inte min attityd skiljer sig på en dejtingcommunity och ett anonymt forum?
Bara om man är en jävla hycklare i minst en av de världar man verkar i. Antingen är du en hycklare här, på spraydate eller i bägge fallen. Vilket är det?
Citera
2008-01-11, 17:50
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av *amadena*
Bara om man är en jävla hycklare i minst en av de världar man verkar i. Antingen är du en hycklare här, på spraydate eller i bägge fallen. Vilket är det?
Välj fritt själv
Citera
2008-01-11, 17:54
  #17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Konsensus
Välj fritt själv
I ditt fall misstänker jag att du är en hycklare i alla sammanhang.
Citera
2008-01-11, 17:54
  #18
Medlem
Vekrusets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konsensus
Är säker på att killarna utnumrerar tjejerna där med bred marginal, därav mitt resonemang.
Jo visst får man mycket mail där utan att anstränga sig. Alltid kul att bli uppvaktad, men majoriteten av mailen man får saknar reell dignitet.

He he förstår att känner så som tjej. Tycker tjejer på spray generellt är missnöjda med utbudet bland snubbarna.

Istället för att känna dig säker så kan du kolla med några enkla knapptryckningar. På knullkontakt etc så finns det inte många tjejer, men på Spray är det ganska jämnt fördelat. Och jag delar din åsikt - det är snäppet högre klass på tjejutbudet.
Citera
2008-01-11, 17:56
  #19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av *amadena*
I ditt fall misstänker jag att du är en hycklare i alla sammanhang.
Närå, men man är mer "taggig" och kaxig på FB helt klart.

Låter som du råkat ut för en del stygga killar
Citera
2008-01-11, 17:58
  #20
Medlem
Vekrusets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vekruset
Istället för att känna dig säker så kan du kolla med några enkla knapptryckningar. På knullkontakt etc så finns det inte många tjejer, men på Spray är det ganska jämnt fördelat. Och jag delar din åsikt - det är snäppet högre klass på tjejutbudet.

Men å andra sidan - Spray är som verkligheten. Inte ofta något ser intressant ut i verkligheten heller.
Citera
2008-01-11, 18:55
  #21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vekruset
Men å andra sidan - Spray är som verkligheten. Inte ofta något ser intressant ut i verkligheten heller.
Vart faen bor du någonstans??
Citera
2008-01-11, 20:27
  #22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bv202
Jag kan tillägga att vilda webben är absolut värdelös.
Om man skriver någonting vanligt till någon så får man i bästa fall ett svar av typen : ja, nej ,kanske, vet ej...


Det beror kanske mer på VAD du skriver än på siten. Jag har provat en del sites under åren och Vilda webben var en av de bättre. Aktivt folk och faktiskt trevlig stämning.

Citat:
Ursprungligen postat av bv202
Det är aldrig någon som skriver till mig någonting, whatsoever...
Jag undrar om inte träff via webben håller på att bli överspelat...

Ja, jo, som sagt, vad jag märkte så finns det en relation mellan vad man får tillbaka och vad man ger. Oavsett site. Sen verkar en del sites verkligen ha passerat bäst-före datum med avseende på nytillskott, nyhetsvärdet har sjunkit. Men av de sites som jag testade så gillade jag nog Vildan mest för även om man inte betalade så funkade det bra och folket var aktiva.
Citera
2008-01-11, 22:12
  #23
Medlem
Ja vad kan man säga annat än att spray har blivit ännu sämre än sist, bara en massa dryga tjejer som inte kan svara på ett vänligt och hyggligt brev utan sexuella anspelningar.
Vad gör dom där egentligen annat än att försöka tillfredställa sitt eget ego behov?
Citera
2008-01-11, 22:27
  #24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Konsensus
Närå, men man är mer "taggig" och kaxig på FB helt klart.

Låter som du råkat ut för en del stygga killar
Nej, i och med att jag ser vad såna som du går för redan innan jag blir intresserad har jag sluppit det...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in