Trevlig överraskning att Zeunerts Original gått ner till så billigt pris, den kostade väl 13-14 kr tidigare?
Tuff marknad att överleva med det utbud som finns på Systembolaget så de var kanske tvugna för att ha kvar sitt öl på bolaget
Har för mig att den var ännu dyrare, och den fanns väl bara som 50 cl flaska?
Haha alltså roar mig över hur många som säger elk. Men i alla fall, är avskräckt från partyillern (5,2an) efter en vecka på festival så min röst går åt Sarek!
Helt ok god för det låga priset.
Haha alltså roar mig över hur många som säger elk. Men i alla fall, är avskräckt från partyillern (5,2an) efter en vecka på festival så min röst går åt Sarek!
Helt ok god för det låga priset.
Åh, Sarek ja! Tyvärr verkar den mer och mer sällsynt, försvunnit från mina 2 närmaste godisbutiker i varje fall.
Tycker som Aftonbladet då. Bryggmästarn och Bellman ger mest smak för minst pengar. Sen är inte Småland och crocodile helt fel. Sen får man ju inte glömma Elken!
Det beror på var man drar gränsen för "ful". Om det är billig svensk öl per burk oavsett innehåll som räknas måste det ju vara Beervana. Om den är för fin nominerar jag istället Svensk Starköl.
har säkert skrivits tidigare.
Andesson eller om den heter Anderssons. Är väl om inte den billigaste så en av dem. Jag vet inte om det stämmer eller om det bara är ett rykte men vad jag har hört så är det samma öl som i Åbro för ett par slantar mer.
Det bör dock drickas iskall för att vara god. Men jag tycker den står sig mot många dyrare dussinmärken som vanlig bira.
har säkert skrivits tidigare.
Andesson eller om den heter Anderssons. Är väl om inte den billigaste så en av dem. Jag vet inte om det stämmer eller om det bara är ett rykte men vad jag har hört så är det samma öl som i Åbro för ett par slantar mer.
Det bör dock drickas iskall för att vara god. Men jag tycker den står sig mot många dyrare dussinmärken som vanlig bira.
Det är Kopparbergs som brygger den, så det är någon av Sofiero-ölen blandat med vatten.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!