• 1
  • 2
2008-01-11, 17:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MondoBizarro
Drivisar..?
Till vad?
Jag antar att du menar drivtrutinerna till moderkortet, men jag har aldrig varit med om eller hrt talas om att man skulle behva ominstallera dem efter uppgradering av minne.
S lnge de hittas i bios s ska det funka.
Om det inte r nt fel p dem, som jag misstnker.

Nej det jag menade r drivisarna till ramkorten... Fast iof s var det till en win 2000 dator jag senaste uppdaterade ramet p ^^,
Citera
2008-02-16, 11:35
Medlem
don7ans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chickenkiller
Hej hall, nu r det s att jag har satt in ett par nya ramminnen i min dator (uppgraderade frn 1 till 2 gig) men nu r det s att den har brjat krngla.
Den funkar fint i allt ifrn ett par till ett par dagar men sedan fr den spatt, jag fr blue-screen och den sger nnting om dumpning av fysiskt minne och sedan blir det problem nr jag ska starta den igen, den brjar ladda windows men sedan fr jag blue-screen igen och s fortstter det till den tillslut kommer in i windows. Ibland s funkar det d ett tag men efter ett tag s kommer det tillbaka.

Snlla hjlp, all hjlp uppskattas!

/Chickenkiller

tjena chickenkiller, jag har samma problem som du, vi kanske kan dela p den hr trden ?
Fast det enda jag har bytt p min dator r operativsystemet frn vista till xp. Problemen kom inte p en gng men efter tv,tre mnader s brjade det hr med "dumpning av fysiskt mne". Jag har lmnat in den tre gnger och ftt hdd och moderkort utbytt men likfrbannat kmr problemet tbx.

Hjlp snlla!
Citera
2008-02-16, 14:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av schill88
Nej det jag menade r drivisarna till ramkorten... Fast iof s var det till en win 2000 dator jag senaste uppdaterade ramet p ^^,

Drivsar till ram-minne? r du helt ute och cyklar eller?
Citera
2008-02-16, 22:36
Medlem
927s avatar
blskrmen talar ju om vad som r fel, det som str med stor text samt den infon som finns under tekniskt info r instressant
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in