2008-01-10, 01:52
Medlem
First_QBs avatar
Precis som ovan så vet jag inte hur man bär sig åt för att rensa gamla sökningar på sökmotorer som google.

Tack på förhand! / Datageniet
Citera
2008-01-10, 01:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av First_QB
Precis som ovan så vet jag inte hur man bär sig åt för att rensa gamla sökningar på sökmotorer som google.

Tack på förhand! / Datageniet

Porrsurfat på jobbet?

Citera
2008-01-10, 01:55
Medlem
nat0ns avatar
markera det i listan du vill ta bort och tryck på delete tangenten, om jag förstår dig rätt.
om du inte kör firefox så gör det, där trycker man ctrl+shift+del och får upp en ruta över känslig information man kan tänkas vilja rensa
Citera
2008-01-10, 01:59
Medlem
Eckankars avatar
Ring till google och be dem snällt.
Citera
2008-01-10, 02:02
Moderator
evilhoneys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nat0n
markera det i listan du vill ta bort och tryck på delete tangenten, om jag förstår dig rätt.
om du inte kör firefox så gör det, där trycker man ctrl+shift+del och får upp en ruta över känslig information man kan tänkas vilja rensa
Av ren nyfikenhet, det du berättar är ju gamla nyheter men kan man välja att bara ta bort några få adresser ur adressfältet? Hittills har jag bara kunnat radera hela klabbet, självklart gäller det länkar av sexuell natur man vill ta bort.
Citera
2008-01-10, 02:29
Medlem
Man gör det på samma sätt som raderar gammal Google-sökning. Börja skriva de första bokstäverna på det du vill ta bort och tryck sedan delete.
Citera
2008-01-10, 02:36
Moderator
evilhoneys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lanix
Man gör det på samma sätt som raderar gammal Google-sökning. Börja skriva de första bokstäverna på det du vill ta bort och tryck sedan delete.
Åfan, jag har nog bara försökt högerklicka, korkat av mig att inte försöka delete'a. Ska prova när jag kommer hem. Tack. =)
Citera
2009-08-26, 18:59
Medlem
timpolainens avatar
på mac ?
Citera
2009-09-17, 22:02
Medlem
Google

Nån som vet hur man återställer Googles sökhistorik om man rensat den??
Citera
2009-09-17, 22:37
Medlem
X00Ls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av caztur
Nån som vet hur man återställer Googles sökhistorik om man rensat den??

Gå in i papperskorgen och tryck ångra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in