2008-03-21, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lammern78
Hon hade likagrna kunnat ha cykelshorts och baktvnd keps.
"My name is funky Bergstrm and Im here to say *beatboxing"

Ahahahahh gud jag tror jag dr Klockren analys
Citera
2008-03-21, 21:13
Medlem
Bruce Waynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av attackk
Fr han pengar av SFI? Isfall kan vi ju starta en omfattande namninsamling som KRVER att han inte fr pengar av dem.
Angel fick sju miljoner i filmstd. Som en jmfrelse kan sgas att Arn - tempelriddaren fick nio miljoner. Allts fick Angel en jkla massa filmstd.

Tillggas kan att Nutley ofta lter skdespelarna improvisera fram scener, s man undrar p vilka grunder han brukar f filmstd - nr det inte finns helt klara manus med skrivna repliker att ta fasta p.

Antagligen lever han gott p gamla meriter, dvs nglagrd del 1, Sista dansen, Nionde kompaniet och Black Jack - fyra bra filmer. Men sllan har han blivit s sgad som med Angel, inte sedan nglagrd 2 i alla fall som fick ta en hel del stryk. Den enda mer positiva recensionen jag lst var i Aftonbladet.

Fast jag mste ju bara se den, fast det vete fan om jag vill ge filmen std genom att prjsa.
Citera
2008-03-21, 21:52
Medlem
brenkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av En jävla smartskalle
Tnk om hon visar tuttarna d?

Eller tar den i 2:an
Citera
2008-03-21, 22:15
Medlem
attackks avatar
Wow Helena Bergstrm tar den i 2an, vad upphetsande.......
NOT
Citera
2008-03-21, 22:45
Medlem
KennyVsSpennys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av attackk
Wow Helena Bergstrm tar den i 2an, vad upphetsande.......
NOT

Citera
2008-03-28, 00:18
Medlem
Man ska vl inte dmma ngon/ngot osett men ven p den visning av Arn jag gick p brjade publiken att asgarva nr trailern fr Angel var klar.
Citera
2008-03-28, 02:45
Medlem
NicJays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pajabbat
Man ska vl inte dmma ngon/ngot osett men ven p den visning av Arn jag gick p brjade publiken att asgarva nr trailern fr Angel var klar.

pminner lite om trailern till filmen tre solar, dr skratta hela biosalongen ocks.plus att den var med p 100 hjdare som ett av dom roligaste gonblicken i svensk historia.
angel kvalar nog in som mest tragisk.
Citera
2008-03-28, 12:40
Medlem
Drunkpunks avatar
Colin Nutley, gud hans filmer r ju pinsamma. Nn som har sett black jack? Sg fem minuter p den sen stngde jag av och skrattade t hur pinsamt dligt skdespeleri och hur dligt upplgget var.
Citera
2008-03-28, 13:43
Medlem
Plastpses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psyko Dad
Tror inte jag orkar med Helenas snrvlnade snyftade mascararinnade nylle en gng till. Visst r de gifta men mste han peta in henne i varenda jvla film han slpper?

Haha mm, fy fan
Citera
2008-04-18, 04:48
Medlem
Snubbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Agent
Snarare en mustig stank.

Jag skulle hr och nu, utan att stjla trden, vilja starta en liten tvling dr vi tippar hur lngt in i filmen Helena Bergstrm kan tnkas brja bla. Mitt grundtips r 2 minuter och 36 sekunder.

Frresten, spnnande att Roffe Lassgrd och Rikard Wolff r med ocks!

Jag tycker bloggen Prankmonkey skriver bst om Angel:
De som knner mig, knner mitt hn fr svensk film. Och "Angel" verkar uppfylla precis alla frvntningar. Helena Bergstrm spelar n en gng en "vild, stark och okuvlig kvinna" i fr kort kjol och horsminkning, Rolf Lassgrd har samma bajskgg som alltid (plus en alldeles fantastisk page, uppskattad endast av vindmaskinen). Richard Wolff har lngt hr och bde gr och talar lngsamt och i kulisserna analyserar Colin Nutley noch einmal den svenska folksjlen p engelska. Det r motljus, rusher p Arlanda, en otippad asiatisk long boat, Helena Bergstrms patenterade hulkanden och en svenska som r s styltig att man fan skms gonen ur sig - "sanningen....vafan. Vem bryr sig om sanningen?".

Nr det sent omsider drar ihop sig till lite ISO certifierad folkhemsaction, slpper Nutley ls allt vad han har. Vilket innebr att den Den Obligatoriska Polishelikoptern frvirrat fr klumpedunsa ner nnstans p Grdet innan Kling och Klang ramlar ur den, sopar mazarinsmulorna frn uniformen och rttar till sabeln och nyvaket tittar sig omkring.

Angel allts. P bio i mars. Trailer ute nu. Vars mening allts r att jag skall sitta dr, se den och sedan vilja se mer. Nr det enda jag kommer p mig sjlv med r att fundera ver om jag satt "30 days of night" p nedladdning n?

Det r det enda trailern till Angel lyckas lmna efter sig. Det, och en knsla av kollektiv skuld och skam i salongen, samt insikten om att det omjligt kan finnas ngot mer ensammare n en svensk polishelikopter mot en fond av barrtrd och gr himmel. Eller den lilla skara som utgr Sveriges uppenbart inavlade filmarbetare.
Citera
2008-04-18, 05:35
Medlem
final_cuts avatar
Denna trd erbjuder s mycket insikt, har nog aldrig garvat s hr mycket i hela mitt liv!

Citat:
Robert_Goatse: Tnk om Nutley/Bergstrm fr fr sig att anmla folk som laddat ned skitfilmen? Hur skulle det knnas att betala bter fr att ha laddat ner sn skit? gutegirl: - Som att pissa i motvind?

Citat:
Lammern78: Jag har ftt fr mig att deltidsarbetande/arbetslsa/frtidspensionerade kvinnor runt 35 ser dessa filmer i sina orenoverade tvrummare i Hsselby efter en vardagskvll p karaoken nere p krogen i tron att det gr dom kulturella och djupa. Detta r samma personer som kper Absolute Music p CD frn Statoil. Skulle dessa individer f det frklarat fr sig att detta faktiskt r dlig konst s skulle hela deras vrld rasa samman.

Keep 'em coming!
Citera
2008-04-18, 09:33
Medlem
wonderlands avatar
Filmen ligger tydligen 11:a p biotoppen... alldeles fr hgt, men jag antar att det mste ses som en flopp fr Nutley som oftast brukar ligga i topp 3 vl.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in