2008-01-15, 19:00
Medlem
bajlatos avatar
Jag tror denna kommer "suga kamelballe", precis som hans senaste filmer...
Citera
2008-01-16, 18:45
Medlem
Jag gillade trailern och tyckte den verkade riktigt bra, ska bli kul och se! Dock kan jag hlla med om att hans senaste verk varit ganska bleka.
Citera
2008-01-16, 19:35
Medlem
Nr jag sg Rolf Lassgrd sjunga och spela tuff rocksnubbe s totalsgande jag hela filmen...
Citera
2008-01-16, 21:13
Medlem
Bruce Waynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kallemedballe
Jag gillade trailern och tyckte den verkade riktigt bra, ska bli kul och se! Dock kan jag hlla med om att hans senaste verk varit ganska bleka.
nskar att trailern lg ute p ntet, men den verkar inte ha dykt upp n. Jag gissar att du r ironisk, men alla fr sklart tycka vad dom vill.

Jag har nog inte sett en s larvig och pretensis trailer sedan Tre Solar. Jag hoppas att det r en komedi.
Citera
2008-01-17, 00:07
Medlem
Bungies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bruce Wayne
nskar att trailern lg ute p ntet, men den verkar inte ha dykt upp n. Jag gissar att du r ironisk, men alla fr sklart tycka vad dom vill.

Jag har nog inte sett en s larvig och pretensis trailer sedan Tre Solar. Jag hoppas att det r en komedi.

Har inte hans tidigare filmer hamnat i Komedigenren?
Citera
2008-01-17, 12:51
Medlem
zappzapps avatar
Sg ocks trailern i samband med Arn och oh my god.
Trodde precis som nn skre att det var en parodi. Det verkar vara en medioker Nutley film fram till nr det r 20-30 sekunder kvar av trailer och rockbandet (med Lassgrd bland annat) stter i gng att spela, samma scen som Bergstrm hoppar fram med nn fgeldrkt. Hemskt!

Men tror ni Bergstrm inte fr gra film med andra n Nutley elller att hon inte blir erbjuden annat?
Citera
2008-01-20, 20:33
Medlem
Bruce Waynes avatar
Foto ur Angel. Kommentarer verfldiga tror jag.

http://gfx.aftonbladet.se/multimedia...pg_520410b.jpg
Citera
2008-01-22, 13:16
Medlem
Jag krver att f veta vem som finansierar detta? Eller betalar Ntley fr sina egna filmer nufrtiden eller? I vilket fall som helst r ofrivillig humor ibland den bsta sortens humor och att se gammelgddan st och slicka Lassgrd p halsen med sina svarta nglavingar i ngot som ser ut som en produktion av Utbildningsradion det r ju bara fr mycket! Hon r ju trettio r fr gammal fr rollen och Ntley r trettio r fr gammal fr att gra en film om en "rockstjrna".

Blir det hr en hit ska jag inte bara ta upp min hatt, utan ven mina dagsgamla kalsonger.
Citera
2008-02-04, 05:38
Medlem
W_G_Ss avatar
trailer fr filmen hittade d jag hr:
http://www.svd.se/nyheter/webbtv/fil...kel_782919.svd

fr vrigt s gillar jag Roffe Lassgrd asmycket, jag tror inte filmen i sig kommer vara nn hit, men fan, att se Roffe rocka loss i blekt hr....jod det gr fan mer n an fr mig!
Citera
2008-02-04, 15:16
Medlem
Kommer aldrig se den, s jvla trtt p colin nutley s det str mig upp i halsen.
Citera
2008-02-05, 23:12
Medlem
Bruce Waynes avatar
Sg precis om trailern via lnken ovan. Hjlp!

Helena Bergstrm i svarta nglavingar, slickandes en hals p en rockscen med en verdrivet entusiastisk publik. Paparazzi p motorcyklar p svenska landsvgar.

r det en fiktiv vrld som filmen utspelar sig? Fr det r d inte Sverige, om man efterstrvar ngon slags realism.
Citera
2008-03-18, 16:25
Medlem
Mindfullness avatar
Filmen kommer bli en av rets stora hitar trots att den skert r superkass. Filmen har ven kallats fr rets mest FRHANDSHNADE film, hrligt ord va

Har aldrig gillat vare sig Bergstrm eller Nutley s jag kommer hoppa denna sunkfilm. Dock kan jag inte lta bli att tnka p hur Carola hanterats av media och folk det senaste ret och anar liknande frhllningsstt mot Bergstrm/Nutley, vissa kan bara inte st ut med framgngsrika mnniskor om de inte r p ett visst stt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in