• 1
  • 2
2008-01-09, 23:44
Medlem
Färgienhinks avatar
Är ny här, denna tråd kanske inte ska vara här men tycker den får vara här ändå eftersom det är nog många här som gillar/ skulle gilla Boom!

spana in hemsidan om du är nyfiken, för er som inte vet är Boom en festival i Portugal, biljetterna släpptes idag!

www.boomfestival.org

Jag har själv inte varit där men kommer nog åka dit i sommar, jag undrar om någon som har varit där kan berätta hur det är där, spara inte på detaljerna!
Citera
2008-01-10, 11:50
Medlem
piskans avatar
Tjabba , har hört mycket gott om den festivalen, ska förmodligen ner med 4-5 vänner. Lite krångligt att komma dit. Tror vi tar flyg ner till spanien för att sedan hyra en bil och bila ner till portugal. Har varit på fullmoon och voov ett flertal gånger innan
Citera
2008-01-10, 12:38
Medlem
ruben saltes avatar
Jag och pojkvännen ska ner! Antingen tar vi flyg eller bilar
Citera
2008-01-10, 20:17
Bannlyst
Lovar att jag kommer drömma om de stället inatt.. Fan vad fett de verkar
Citera
2008-01-10, 20:38
Medlem
Verkar ju vara riktigt trevligt. Älskar Portugal. Dum fråga kanske, men jag antar att det kommer vara gott om drogliberala människor men kommer det finnas massa poliser och liknande också?
Citera
2008-01-10, 20:45
Medlem
Om jag inte missminner mig är Portugal ett av världens liberalaste länder i narkotikafrågor. Dessutom brukar polisen hålla sig borta från festivaler som dessa.
Citera
2008-01-10, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mithril
Om jag inte missminner mig är Portugal ett av världens liberalaste länder i narkotikafrågor. Dessutom brukar polisen hålla sig borta från festivaler som dessa.

Jag har bott i Spanien en längre tid och där flödar drogerna men poliserna är marijuanaliberala, resten är rätt strikt men jag har inte den blekaste hur det ligger till i Portugal. Jag hoppas du har rätt
Citera
2008-01-10, 21:13
Medlem
Färgienhinks avatar
vore kul om någon kunde berätta hur det är på boom!
Citera
2008-01-10, 21:48
Medlem
pipparns avatar
Jag skulle lätt åka ner ifall jag hade bättre kompisar.
Citera
2008-01-10, 22:33
Medlem
Kan någon göra en kort beskrivning av vad det är för typ av festival och vad för typ av events det finns där?
Citera
2008-01-10, 23:48
Medlem
elmagicos avatar
Elektronisk musik festival med fokus på psy trance, progressive trance & chillout.
Citera
2008-01-11, 08:19
Medlem
hezbollahs avatar
Låter som en skön festival. Finare hemsida än full moon iallafalll. Är den bättre än Full Moon?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in