• 1
  • 2
2008-01-12, 14:30
Medlem
Fyllekalass avatar
Sist jag var i Kpenhamn kpte jag 4 dosor Offroad ls, 17 dkr dosan. Smakade bra mycket bttre n jag frvntat mig
Citera
2008-02-27, 17:34
Medlem
Snus i Danmark

Hej

Har sett att det finns lite billigare snus i CPH.

255 Dkr fr Ettan osv.

http://www.driveinbottleshop.dk/shop/index.php

Citera
2010-05-05, 00:20
Medlem
Jobbar p kastrup (seven eleven) och vi sljer snus (general ls) fr 32 danska. Det r dock flygplats pris s kan vara en aning dyrare. Vad jag har hrt r portion olagligt i Danmark pga att det skrpar ner fr mycket. Idiotisk regel enligt mig eftersom d rker danskarna istllet, och fimparna skrpar ner minst lika mycket... Dock bara mina tankar...
Citera
2010-05-05, 08:13
Medlem
bluemoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MytarN
Jobbar p kastrup (seven eleven) och vi sljer snus (general ls) fr 32 danska. Det r dock flygplats pris s kan vara en aning dyrare. Vad jag har hrt r portion olagligt i Danmark pga att det skrpar ner fr mycket. Idiotisk regel enligt mig eftersom d rker danskarna istllet, och fimparna skrpar ner minst lika mycket... Dock bara mina tankar...
41,39 svenska d
Citera
2010-05-05, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bluemoon
41,39 svenska d
Aa ungefr.
Citera
2011-07-19, 20:10
Medlem
George.Jansens avatar
Jag bumpar den hr trden istllet fr att starta en ny. r det ngon som har tips p stllen dr man kan kpa portionssnus i kpenhamn? Jag har bara hittat det p Candy-kiosken p falkoneralle och dr hade de bara mrkliga mrken portion.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in