Jobbar p kastrup (seven eleven) och vi sljer snus (general ls) fr 32 danska. Det r dock flygplats pris s kan vara en aning dyrare. Vad jag har hrt r portion olagligt i Danmark pga att det skrpar ner fr mycket. Idiotisk regel enligt mig eftersom d rker danskarna istllet, och fimparna skrpar ner minst lika mycket... Dock bara mina tankar...
Jobbar p kastrup (seven eleven) och vi sljer snus (general ls) fr 32 danska. Det r dock flygplats pris s kan vara en aning dyrare. Vad jag har hrt r portion olagligt i Danmark pga att det skrpar ner fr mycket. Idiotisk regel enligt mig eftersom d rker danskarna istllet, och fimparna skrpar ner minst lika mycket... Dock bara mina tankar...
Jag bumpar den hr trden istllet fr att starta en ny. r det ngon som har tips p stllen dr man kan kpa portionssnus i kpenhamn? Jag har bara hittat det p Candy-kiosken p falkoneralle och dr hade de bara mrkliga mrken portion.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!