2008-01-09, 13:34
Bannlyst
Vill hra olika historier om folk som brukar cykla p fyllan och varit med om roliga saker i samband med det.

Sjlv s var jag rtt dragen efter senaste nyr och nr jag skulle cykla hem s ramlade jag ett antal gnger p cyklen

Snacka om att man var bakfull och hade verk dan efter
2008-01-09, 13:55
Bannlyst
troll
2008-01-09, 14:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av INT3L
troll

h jvla idiot
2008-01-09, 14:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TheCrazyPirate
h jvla idiot
HAN NDRADE POSTEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ibrjan skrev han att vi skulle disskutera nr han saggade i mcdonalds
2008-01-09, 15:17
Bannlyst
Citat:
HAN NDRADE POSTEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ibrjan skrev han att vi skulle disskutera nr han saggade i mcdonalds

Japp helt rtt, jag ndrade posten men d sg jag inga inlgg.
2008-01-09, 15:39
Medlem
Jag brukar g.
2008-01-09, 15:56
Har skert berttat det hr innan, men det var rtt skoj nu i efterhand!

Var ocks p nyrsafton o jag skulle cykla hem efter en fest, klockan var vl runt 02:00. Jag kom inte lngt utan halkade p en isflck ca 30 m frn festen. Det gick s illa att jag drog p mig en komplicerad spiralfraktur. Fick ka ambulans in till sjukhuset. Sen kom det "roliga". Jag var full som fan o dels pverkad av lugnande medel. S de ville inte ge mig morfin.

D hoppade jag ner frn britsen fr att jag skulle ut o rka, o med det frvrrade jag hela skadan, s jag lg o skrek av smrta p golvet. Till sist kom en skterska o frgade om jag ftt morfin ngon gng, jag svarade:
-Jad, mnga gnger, mest fr skoj skull!
-Jaha, ja...

Fick iaf. mitt morfin. Sedan kom en skterska som skulle hnga upp min jacka, och ur den trillar det ut en riktig handgranat...

Handgranaden var dock helt tom o oladdad. Hade den med mig fr jag skulle skoja med folket p festen, om att jag hade nyrssmllare. D frgade de om det var en riktig, o jag, pverkad av alkohol, lugnande & morfin sludrar fram:
-Nd, de ingen rikti...

Men vem trodde p det? Till slut kom Securitas, polis & bombtekniker till den utrymda avdelningen o jag tog granaten. Var nn som skllde ut mig ocks, men jag lg mest o sov nr allt hnde.

Ngra veckor senare kunde jag hoppa in p kryckor till polisstationen o f tillbaka min handgranat!
2008-01-09, 16:02
Medlem
roccs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psychopatic

Var ocks p nyrsafton o jag skulle cykla hem efter en fest, klockan var vl runt 02:00. Jag kom inte lngt utan halkade p en isflck ca 30 m frn festen. Det gick s illa att jag drog p mig en komplicerad spiralfraktur. Fick ka ambulans in till sjukhuset. Sen kom det "roliga". Jag var full som fan o dels pverkad av lugnande medel. S de ville inte ge mig morfin.

D hoppade jag ner frn britsen fr att jag skulle ut o rka, o med det frvrrade jag hela skadan, s jag lg o skrek av smrta p golvet. Till sist kom en skterska o frgade om jag ftt morfin ngon gng, jag svarade:
-Jaha, ja...

Fick iaf. mitt morfin. Sedan kom en skterska som skulle hnga upp min jacka, och ur den trillar det ut en riktig handgranat...

Handgranaden var dock helt tom o oladdad. Hade den med mig fr jag skulle skoja med folket p festen, om att jag hade nyrssmllare. D frgade de om det var en riktig, o jag, pverkad av alkohol, lugnande & morfin sludrar fram:
-Nd, de ingen rikti...

Men vem trodde p det? Till slut kom Securitas, polis & bombtekniker till den utrymda avdelningen o jag tog granaten. Var nn som skllde ut mig ocks, men jag lg mest o sov nr allt hnde.

Ngra veckor senare kunde jag hoppa in p kryckor till polisstationen o f tillbaka min handgranat!
Men r det lagligt att lpa omkring med handgranater, laddade som oladdade
p allmn plats?
2008-01-09, 16:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Psychopatic

-Jaha, ja...

-Nd, de ingen rikti...

Haha!!!
Lter nstan fr bra fr att vara sant

Visst har man gjort dumma saker i fyllan men detta slr det mesta
2008-01-09, 16:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av rocc
Men r det lagligt att lpa omkring med handgranater, laddade som oladdade
p allmn plats?

Tro fan det r olagligt, men ingen bryr sig frutom polisen och alla snubbar i offentliga sektorn
2008-01-09, 16:41
Bannlyst
Citat:

D R DET VL JAG SOM R EN IDIOT!!!!!!!
2008-01-09, 16:43
Medlem
ojns avatar
Tramstrd.
/Mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in