Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-01-09, 03:39
  #1
Medlem
Hejsan hallå!

Mitt stora problem är då min USB port, eller mina USB portar..

När jag kopplat in nånting, t.ex Ipod eller mobil skrivare eller annat, så hoppar det igång 1 några sekunder, sen försvinner kontakten, och 5 sekunder senare funkar de i 5 sekunder igen.. Reconnectar hela hela tiden och det gör att jag inte kan använda mina USB portar alls..

Nån som har den minsta lilla aning om vad som kan ha blivit fel eller vad som är fel?

Jag har avinstallerat och installerat på nytt.. har testat lite allt möjligt!

Snälla, en utlösning vore toppen!

Mvh Usb hatare...
Citera
2008-01-09, 04:06
  #2
Avstängd
radikal08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Batteri
Hejsan hallå!

Mitt stora problem är då min USB port, eller mina USB portar..

När jag kopplat in nånting, t.ex Ipod eller mobil skrivare eller annat, så hoppar det igång 1 några sekunder, sen försvinner kontakten, och 5 sekunder senare funkar de i 5 sekunder igen.. Reconnectar hela hela tiden och det gör att jag inte kan använda mina USB portar alls..

Nån som har den minsta lilla aning om vad som kan ha blivit fel eller vad som är fel?

Jag har avinstallerat och installerat på nytt.. har testat lite allt möjligt!

Snälla, en utlösning vore toppen!

Mvh Usb hatare...

HAHAHAHAHAHAHAHAHA Blev det lite fel där?
Jag hade samma problem med en utav mina USB'er, men det försvann senare.. Vet inte om jag råkade installera någon uppdatering eller något.
Citera
2008-01-09, 04:07
  #3
Medlem
Är tacksam för minsta lilla svar eller om nån har en liten liten aning om vad som kan vara kruxet,

Bara tipsa mej lite, vad som helst är tacksamt
Citera
2008-01-09, 04:10
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av radikal08
HAHAHAHAHAHAHAHAHA Blev det lite fel där?
Jag hade samma problem med en utav mina USB'er, men det försvann senare.. Vet inte om jag råkade installera någon uppdatering eller något.


Har ju lite dålig humor här nere i Smålands djupa träsk

Ja har haft problemet länge nu.. och tänkte att nu jävlar är det dags att de ska lösas, får se om nån snilleblixt har en bra lösning,

Jag har tillochmed installerat om moderkortet, nåt annat måste ligga bakom detta brott.. hmm Cluedo för datanördarna!!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback