Jag ahr ngot jvla codec pack installerat men det har hnt ngot den sista veckan som gr att jag inte kan spela upp ver hlften av mina filmer i Winamp.
De kan skert vara att en del av er sger att Winamp e ngot jvla skit, men jag tycker om att anvnda det d man kan anvnda pilarna p tangentbordet fr fram och tillbaka spolning.
Vilket cocec pack anvnder ni? Vilket vill ni rekommendera?
Vad skiljer sig exempelvis CCCP frn XP Codec Pack 2.3.4?
Ingen aning d jag inte anvnt s.k. codec packs p vldigt mnga r (och inte det dr "XP Codec Pack"). Det jag kommer ihg var att dom dr codec "packsen" bara strulade till det fr min dator.
CCCP har inget dokumenterat fall dr det r deras fel att datorn blivit knpp pga. fr mnga codecs till allt mjligt, isn't that a reason enough?
Ingen aning d jag inte anvnt s.k. codec packs p vldigt mnga r (och inte det dr "XP Codec Pack"). Det jag kommer ihg var att dom dr codec "packsen" bara strulade till det fr min dator.
CCCP har inget dokumenterat fall dr det r deras fel att datorn blivit knpp pga. fr mnga codecs till allt mjligt, isn't that a reason enough?
Sjlv har jag bara instalerat ffdshow och kan i princip spela upp alla filmformat med media player classic, de f som inte gr att spela upp fr mig r typ quiketime och realmedia formaten
Sjlv har jag bara instalerat ffdshow och kan i princip spela upp alla filmformat med media player classic, de f som inte gr att spela upp fr mig r typ quiketime och realmedia formaten
Ja de e bra, ffdshow finns med i Codec paket ja nmnde ovan, installera Det Codec packet och du kan spela upp alla format i alla program, Vlc r inte bttre n ngot annat med det rtta codec paketet
Kan sga att min dator blivit CP av CCCP. Filmerna laddas eller buffras (?) in i minnet frst, s det tar en frbaskat lng tid att starta ngon film o efter 2-3 filmer s r mitt fysiska minne slut.
Kan sga att min dator blivit CP av CCCP. Filmerna laddas eller buffras (?) in i minnet frst, s det tar en frbaskat lng tid att starta ngon film o efter 2-3 filmer s r mitt fysiska minne slut.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!