2008-01-08, 20:58
Bannlyst
Någon som kan länka en BRA/Virus-fri/Säker Keylogger för Mac? (Leopard) Eller en länk till någonstans jag kan köpa ett usb-minne som fungerar som en keylogger typ? (Hört att det finns)

Thx!
Citera
2008-01-14, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snarlz
Någon som kan länka en BRA/Virus-fri/Säker Keylogger för Mac? (Leopard) Eller en länk till någonstans jag kan köpa ett usb-minne som fungerar som en keylogger typ? (Hört att det finns)

Thx!

det du har hört om det såkallade USB-minnet är en sak som man sätter som en skarv mellan dator och tangentbordet. den är nog rätt klumpig och onödigt dyr om någon upptäcker den och tar den av dig.
Citera
2008-01-17, 00:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SvenskaEliten
det du har hört om det såkallade USB-minnet är en sak som man sätter som en skarv mellan dator och tangentbordet. den är nog rätt klumpig och onödigt dyr om någon upptäcker den och tar den av dig.
Yes, har hört om den.. Men som sagt, gratis är alltid godare och det måste väl finnas någon keylogger att ladda ner för Mac?.. Kikat runt så jävla mycket nu, nån här inne borde vara kunnig!
Citera
2008-01-17, 14:39
Medlem
Citat:
Yes, har hört om den.. Men som sagt, gratis är alltid godare och det måste väl finnas någon keylogger att ladda ner för Mac?.. Kikat runt så jävla mycket nu, nån här inne borde vara kunnig!

Backtrack, googla.
Citera
2008-01-17, 14:45
Medlem
saphts avatar
Citat:

Jag använder logKext, prova den ifall du har terminalkunskap.
Citera
2008-08-27, 13:04
Medlem
Yules avatar
Jag har testat BackTrack och den loggade.. ja, det mesta jag skrev men inte lösenord. T ex lösenord till det trådlösa nätverket ville den inte logga...

Gör logKext det? Jag har inte så mycket "terminalkunskap" :/
Citera
2009-02-10, 15:07
Medlem
osiriz88s avatar
Jag bumpar tråden lite.

Behöver ett "spionprogram" som dokumenterar alla MSN-konversationer och t.ex lagrar dem i en valfri mapp på hårddisken.. Till PC så var det lätt att hitta detta program, men nu är det en Mac som jag behöver bevaka.

Verkar som att min lillasyster blir sextrackaserad på msn, men då jag frågar henne så hon vägrar tala om det eller eventuellt vilka det är som gör det. Är fast besluten att ta reda på hur det ligger till..

Hjälp?
Citera
2009-02-10, 15:11
Medlem
oboypakets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av osiriz88
Jag bumpar tråden lite.

Behöver ett "spionprogram" som dokumenterar alla MSN-konversationer och t.ex lagrar dem i en valfri mapp på hårddisken.. Till PC så var det lätt att hitta detta program, men nu är det en Mac som jag behöver bevaka.

Verkar som att min lillasyster blir sextrackaserad på msn, men då jag frågar henne så hon vägrar tala om det eller eventuellt vilka det är som gör det. Är fast besluten att ta reda på hur det ligger till..

Hjälp?

vill du verkligen veta vad din lillasyrra gör på msn... kan bli jävligt obehagligt om hon börjar camma eller nått liknande för nån snubbe.
Citera
2009-02-12, 14:56
Medlem
osiriz88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oboypaket
vill du verkligen veta vad din lillasyrra gör på msn..
Jag vill verkligen veta varför hon ibland gråter när hon sitter på msn.

Då jag eller mamma frågar henne om det, så berättar hon aldrig vad som hänt. Men jag vet att vissa av slynerna i hennes klass brukar jävlas med henne.
Citera
2009-02-12, 17:07
Medlem
SinXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av osiriz88
Jag vill verkligen veta varför hon ibland gråter när hon sitter på msn.

Då jag eller mamma frågar henne om det, så berättar hon aldrig vad som hänt. Men jag vet att vissa av slynerna i hennes klass brukar jävlas med henne.

Mobbning är en sjukdom som botas med ett glatt humör och ett basebollträ.
Citera
2009-02-12, 18:34
Medlem
flipper1446s avatar
Du kan ju ställa in så att konversationerna sparas. Eller kryssar syrran ur det?
Citera
2009-02-12, 19:16
Medlem
Lillknoddens avatar
Annars går det ju att sätta på skärmdelning så kan du bara sitta vid din dator och kolla vad som skrivs(eftersom det inte verkar vara några problem att komma åt hennes dator). Prova att söka på hennes msn-namn i finder vissa messenger sparar ju som standards tex Mercury.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in