2008-01-08, 20:58
Bannlyst
Ngon som kan lnka en BRA/Virus-fri/Sker Keylogger fr Mac? (Leopard) Eller en lnk till ngonstans jag kan kpa ett usb-minne som fungerar som en keylogger typ? (Hrt att det finns)

Thx!
Citera
2008-01-14, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snarlz
Ngon som kan lnka en BRA/Virus-fri/Sker Keylogger fr Mac? (Leopard) Eller en lnk till ngonstans jag kan kpa ett usb-minne som fungerar som en keylogger typ? (Hrt att det finns)

Thx!

det du har hrt om det skallade USB-minnet r en sak som man stter som en skarv mellan dator och tangentbordet. den r nog rtt klumpig och ondigt dyr om ngon upptcker den och tar den av dig.
Citera
2008-01-17, 00:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SvenskaEliten
det du har hrt om det skallade USB-minnet r en sak som man stter som en skarv mellan dator och tangentbordet. den r nog rtt klumpig och ondigt dyr om ngon upptcker den och tar den av dig.
Yes, har hrt om den.. Men som sagt, gratis r alltid godare och det mste vl finnas ngon keylogger att ladda ner fr Mac?.. Kikat runt s jvla mycket nu, nn hr inne borde vara kunnig!
Citera
2008-01-17, 14:39
Medlem
Citat:
Yes, har hrt om den.. Men som sagt, gratis r alltid godare och det mste vl finnas ngon keylogger att ladda ner fr Mac?.. Kikat runt s jvla mycket nu, nn hr inne borde vara kunnig!

Backtrack, googla.
Citera
2008-01-17, 14:45
Medlem
saphts avatar
Citat:

Jag anvnder logKext, prova den ifall du har terminalkunskap.
Citera
2008-08-27, 13:04
Medlem
Yules avatar
Jag har testat BackTrack och den loggade.. ja, det mesta jag skrev men inte lsenord. T ex lsenord till det trdlsa ntverket ville den inte logga...

Gr logKext det? Jag har inte s mycket "terminalkunskap" :/
Citera
2009-02-10, 15:07
Medlem
osiriz88s avatar
Jag bumpar trden lite.

Behver ett "spionprogram" som dokumenterar alla MSN-konversationer och t.ex lagrar dem i en valfri mapp p hrddisken.. Till PC s var det ltt att hitta detta program, men nu r det en Mac som jag behver bevaka.

Verkar som att min lillasyster blir sextrackaserad p msn, men d jag frgar henne s hon vgrar tala om det eller eventuellt vilka det r som gr det. r fast besluten att ta reda p hur det ligger till..

Hjlp?
Citera
2009-02-10, 15:11
Medlem
oboypakets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av osiriz88
Jag bumpar trden lite.

Behver ett "spionprogram" som dokumenterar alla MSN-konversationer och t.ex lagrar dem i en valfri mapp p hrddisken.. Till PC s var det ltt att hitta detta program, men nu r det en Mac som jag behver bevaka.

Verkar som att min lillasyster blir sextrackaserad p msn, men d jag frgar henne s hon vgrar tala om det eller eventuellt vilka det r som gr det. r fast besluten att ta reda p hur det ligger till..

Hjlp?

vill du verkligen veta vad din lillasyrra gr p msn... kan bli jvligt obehagligt om hon brjar camma eller ntt liknande fr nn snubbe.
Citera
2009-02-12, 14:56
Medlem
osiriz88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oboypaket
vill du verkligen veta vad din lillasyrra gr p msn..
Jag vill verkligen veta varfr hon ibland grter nr hon sitter p msn.

D jag eller mamma frgar henne om det, s berttar hon aldrig vad som hnt. Men jag vet att vissa av slynerna i hennes klass brukar jvlas med henne.
Citera
2009-02-12, 17:07
Medlem
SinXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av osiriz88
Jag vill verkligen veta varfr hon ibland grter nr hon sitter p msn.

D jag eller mamma frgar henne om det, s berttar hon aldrig vad som hnt. Men jag vet att vissa av slynerna i hennes klass brukar jvlas med henne.

Mobbning r en sjukdom som botas med ett glatt humr och ett basebolltr.
Citera
2009-02-12, 18:34
Medlem
flipper1446s avatar
Du kan ju stlla in s att konversationerna sparas. Eller kryssar syrran ur det?
Citera
2009-02-12, 19:16
Medlem
Lillknoddens avatar
Annars gr det ju att stta p skrmdelning s kan du bara sitta vid din dator och kolla vad som skrivs(eftersom det inte verkar vara ngra problem att komma t hennes dator). Prova att ska p hennes msn-namn i finder vissa messenger sparar ju som standards tex Mercury.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in