Citat:
Ursprungligen postat av gr6810
Ohoj! Jag sitter just nu och sippar på en Thomas Hardy's Ale och det är fantamej något av det godaste jag har smakat. Vilka smaker! Mer sånt här, tack!
Den var slut när jag ville ha den

Du kan vara glad du.
Jag avnjuter just nu en Brewdog Paradox. Jag har druckit (för?) mycket öl i mitt liv, och kan lugnt säga att detta är den bästa öl jag någonsin druckit. Det finns de som säger att den är överskattad, de har fel. Varje gång jag dricker den slås jag av hur obegripligt god den är. Jag ska köpa ett par flaskor till och prova lagra, antingen kommer de att skicka mig direkt till öl-himlen eller smaka bajs, jag chansar.