Citat:
Ursprungligen postat av
Tandkoll
Om du inte hittar fler smaker än kaffe i All In Brewing / Lervig Imperial Porter så är du nog för packad, precis som du skriver. Själv tycker jag att den höll väldigt hög kvallitet och hittade ständigt smaker i den. Vill ni ha en rejäl öl-orgasm så köp hem bra chark, plocka i ordning en blandad tallrik, låt ölen få lite temperatur och sen njut, jag drack den på ca14-15 grader.
Mycket möjligt att du har rätt annars så är jag helt enkelt för mycket nybörjare på porters o stouts för att upptäcka nåt mer. Drack en Fullers London Porter idag och den älskade jag. Jag har iallafall blivit kär i porters o stouts efter tipsen i tråden, kan inte förstå att jag kunnat dissa dessa öl
Drack även en lokalproducerad Stockholms öl från PangPang idag som var jävligt god, deras Dubbel Pipa på 10% Söt och maltig och alkoholen var väldigt dold, en jäkligt god IPA helt klart. Tropiska frukter och honung är det jag får fram mest i smaken med en bakomliggande beska, ganska dyr dock på 60kr för en 33cl flaska vilket känns lite pretentiöst men jag kan ändå rekomendera den