Citat:
Ursprungligen postat av Caparzo
Smakade modus hoperandi och det var en angenäm upplevelse i går. Känner dock att jag skulle vilja prova något med ännu mer humle för att se var min gräns går. Tyckte inte att beskan var outhärdlig i den, vilket var vad jag fått höra på förhand. Vilka humlebomber finns det på systemet som inte kostar skjortan?
En färsk Sierra Nevada Torpedo Extra IPA kan nog slå Modus, men tror dom som finns på bolaget nu inte är så färska tyvärr.
Vet inte om Mohawk Extra IPA kan vara en kandidat också, har inte druckit den själv så det får nån annan uttala sig om.
Nils Oscar Hop Yard IPA ligger ungefär i samma nivå som Torpedo.