Citat:
Ursprungligen postat av Havskajak
Okej, då är jag med!
Sedärja, då vet jag att det finns en julöl att se fram emot. Har inte provat något mer från Ölvisholt Brygghús, är det någon som har provat och har något att säga om deras tidigare brygder?
skrev lite om den häromdagen igen, tycker den är rätt bra. Deras övriga öl är bra sett till att de är gjorde utifrån en marknad som är 90% masslagers. Imp Stouten Lava är riktigt bra och även Móri (red ale) är något jag gärna dricker. Sedan är veteölsvarianten jag just nu inte minns namnet på lättdrucken men lite trist, men skjalfti (steam beer typ) trevlig att dricka i stora mängder då den är lätdrucken och bra.
skrev om en beer makers dinner med Ölvisholt i somras
här och
här.
Btw.
1. någon som ska till Örebro Öl och Whisky Festival i helgen?
2. någon som ska till Copenhagen Beer Celebration i vår?
Vart lite inaktiv här på sistone då Beer Sweden Forum'et tar tid liksom allt arbete på nya bloggsidan

så kul att catch up då och då