• 1
  • 2
2008-01-08, 14:06
Medlem
En släkting till mig som är 19 år jobbade som mässvärdinna förra året där Rafael Edholm, skådespelaren (känd bl.a. för att ha varit ihop med Görel Crona) var kändisvärd. Hursomhelst var Edholm mest intresserad av att dregla efter min släkting och hennes minderåriga kollegor.
Edholm kanske var intresserad av att göra en "Tillbergare" (apropå skvallret om Dan Tillberg)?
Citera
2008-01-08, 14:19
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av symbolisten
En släkting till mig som är 19 år jobbade som mässvärdinna förra året där Rafael Edholm, skådespelaren (känd bl.a. för att ha varit ihop med Görel Crona) var kändisvärd. Hursomhelst var Edholm mest intresserad av att dregla efter min släkting och hennes minderåriga kollegor.
Edholm kanske var intresserad av att göra en "Tillbergare" (apropå skvallret om Dan Tillberg)?

En släkting till Rafael är mäkta impad över honom varjefall. Pratar vitt och brett om honom och missar inte att poängtera släktskapet.
.
Citera
2008-01-08, 14:27
Medlem
Tycker personligen Edholm verkar lite slemmig...

Edholm är kanske inte mer annorlunda än andra kändisar som passar på att njuta av de godsaker ( i form av söta flickor) som deras kändisskap bjuder dem på.
Citera
2008-01-08, 15:11
Medlem
GAMLE SVARTENs avatar
Otrogen

En av sambons väninnor blev påsatt av Edholm på en bokmässa i Göteborg för ett antal år sedan. Vid den tiden var han fortfarande gift med Görel Crona.
Citera
2008-01-08, 15:30
Medlem
Terrortaktiks avatar
F.ö. så är Görel Crona fruktansvärt ful.
Citera
2008-01-08, 16:38
Medlem
Ronilles avatar
Han är väl nygift med Daga Lemy, gick tydligen rätt så snabbt.
Citera
2008-01-08, 16:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Terrortaktik

Man kan säga att halvchilenaren från Alby har knullat till
sej den positionen han har idag, genom att sälja sin kropp
till draken Görel. Snubben har inget att komma med...
hur han har kommit fram är en gåta.
Men utan Görel hade han nog som avdankad modell
bakat pizza på Alby värdshus med Ali och Hassan.

Något vidare skvaller från hans uppväxt finns inte, han
gjorde inte mycket väsen av sig.
Citera
2008-01-08, 19:29
Medlem
erikbes avatar
Har för mig att han berättade nåt kul i en tv-intervju nyligen. Nåt om något han gjorde i USA. Minns bara inte vad det var

http://www.salongk.se/article.aspx?a...87&categID=194
Citera
2008-01-08, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Terrortaktik

Jag håller inte med....med Rafael är löjligt snygg
Citera
2008-03-20, 02:26
Medlem
Muhammed All-ins avatar
Ska tydligen sälja sin gamla skuta: http://www.blocket.se/vi/15534544.htm?ca=11_s

Någon som har något hett skvaller om vad han ska skaffa nu?
Citera
2008-03-20, 07:17
Medlem
GAMLE SVARTENs avatar
Kräkpulver

Lyckades av misstag titta en kort stund på "Så skall det låta" (tror jag skiten heter) när kräkpulvret Edholm var med. Varför han var med i detta sammanhang övergår mitt förstånd. Karln kan ju inte sjunga! Det lät för jävligt! Typ som när man dränker en katt och den av misstag kommer upp till ytan en sista gång! Han ser dessutom ut som en slemmig åldrad grekisk strandraggare med otvättat hår!

Citera
2008-03-20, 07:56
Medlem
Ari.Golds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muhammed All-in
Ska tydligen sälja sin gamla skuta: http://www.blocket.se/vi/15534544.htm?ca=11_s

Någon som har något hett skvaller om vad han ska skaffa nu?

Där amerikanska halvkända skådisar har yachter i karibien, har svenska diton små motorbåtar med kapell.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in