Citat:
Ursprungligen postat av aryan_utophia
De vill ju bara parasitera på svenska skattebetalare, synd att försäkringskassan inte kan dela ut biljetter till första bästa fraktskepp hem till deras ruttna hemländer.
..så måste det vara!!
Alla som inte är etniska svensksvenskar som går till skattehuset I Uppsala är givetvis där i ljusskygga ärenden!
Fy fan vad trött jag är på den här forumdelen. Som vanligt gnisslar fiolerna falskt:
1. En användare startar en tråd om sina dagliga observationer vad det gäller invandrare:
Tito Beltran är sur som exemplifierats i poopeyes tråd, det är fullt på ett lokalt skattekontor eller någon startar en tråd om att han har sett en invandrare som sett sur ut.
2. Trådstartaren får medhåll. Men resonemangen är helt vansinniga. Baserat på det ursprungliga inlägget i tråden så kan spån som du fritt få stamma fram floskler om hur jävla dåliga invandrarna är. Både statistisk grund och objektivitet saknas. Kan någon exempelvis berätta för mig vad som hände mellan trådstartarens subjektiva tankar om ett trångt skattekontor och a_u:s påstående om att invandrare bara parasiterar? Jag har missat länken mellan fallobservationen och den ariske utopikerns konstaterande.
Vi kör ett fiktivt exempel:
1. Jag startar en tråd där jag sett en svensk blond kille pissa mot en husvägg.
2.
Står det då andra användare fritt att kunna påstå att alla svenska killar pissar utomhus och inte inomhus? Att det är kulturellt betingat?
Jag blir så trött på den här skiten.