2008-01-08, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rollebolle
. Lär dig svenska, så ska du nog se att folk fattar vad du försöker förmedla.

okej jag lovar att träna mina gramatik skills

jag vet dock att dom jag känner som är framgångsrika och nöjd med sitt kreatin äter en dyrare sort än de som äter billigare och inte känner av något

tycker fortfarnade attd et är ruskigt roligt att du säger att billigt kreatin visst är bra och att priset inte behöver spela någon roll som mot argumänt när jag tidigare redan skrivit att man kan komma över billigt och bar kreatin och att jag generaliserar
Citera
2008-01-08, 19:29
Medlem
bergelins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dyxeldoff
jag vet dock att dom jag känner som är framgångsrika och nöjd med sitt kreatin äter en dyrare sort än de som äter billigare och inte känner av något
Dödsargumentet!
Citera
2008-01-08, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bergelin
Pris och kvalité har inte nögvändigtvis något samband. Du kan få tag på rent monohydrat väldigt billigt och du kan också få samma produkt till väldiga överpriser.

absolut. Som jag tidigare skrev man kan komma över billigt och bra kreatin och att jag generaliserade.

tror bara att det är större chans att man kan få tag på en bra produkt om man lysnar på folk som provat olika sorter i 25 år och att amn är berädd att lägga ut lite pengar på det.

men visst finns det säkert det som både är billigt och bra så är det ju med allt.
Citera
2008-01-08, 19:34
Medlem
Citat:
Dödsargumentet!

jag grundar det i alla fall på något. Kanske inte den universela kreatin pris statestiken av universums all matematik men i alla fall

många här har kanske inte har en sådan kontakt och öppen dialog med sina äldre och erfarnare klubb medlämmar som försöker hjälpa oss yngre till frammgång. så jag tänkte att det kunde väga lite
Citera
2008-01-08, 19:35
Medlem
bergelins avatar
Citat:
absolut. Som jag tidigare skrev man kan komma över billigt och bra kreatin och att ajg generaliserade.

tror bara att det är större chans att man kan få tag på en bra produkt om man lysnar på folk som provat olika sorter i 25 år och att amn är berädd att lägga ut lite pengar på det.

men visst fins det säkert det som både är billigt och bra så är det ju med allt
För det första skulle jag vilja be dig att läsa igenom dina inlägg innan du postar, dina stavfel är lite störande.

Kreatin är kreatin, något du inte verkar ha förstått. Ett kreatin monohydrat ger inte bättre effekt än ett annat, oavsett vilket pris det säljs för eller vilket märke det är på burken.
Citera
2008-01-08, 19:40
Medlem
Citat:
För det första skulle jag vilja be dig att läsa igenom dina inlägg innan du postar, dina stavfel är lite störande.

Kreatin är kreatin, något du inte verkar ha förstått. Ett kreatin monohydrat ger inte bättre effekt än ett annat, oavsett vilket pris det säljs för eller vilket märke det är på burken.

jo tack jag är riktigt kass på stava och om du är helt säker på det så har du rätt.

tycker dock det är konstigt att så många kännt så stor skillnad?
Citera
2008-01-08, 19:41
Medlem
bergelins avatar
Citat:
jo tack jag är riktigt kass på stava och om du är helt säker på det så har du rätt.

tycker det är konstigt att så många kännt så stor skillnad?
Placebo ska aldrig underskattas. Dessutom är det väldigt svårt att "känna" kreatinets effekter, det är inte anabola steroider vi talar om.
Citera
2008-01-08, 19:44
Medlem
Citat:
Placebo ska aldrig underskattas. Dessutom är det väldigt svårt att "känna" kreatinets effekter, det är inte anabola steroider vi talar om.

kan det inte vara så att det är olika svårt för kroppen att at upp det eller något annat för jag tycker det låter synerligen konstigt.
Citera
2008-01-08, 19:46
Medlem
bergelins avatar
Citat:
kan det inte vara så att det är olika svårt för kroppen att at upp det eller något annat för jag tycker det låter synerligen konstigt.
Alltså, kreatin monohydrat är alltid kreatin monohydrat: rent kreatin. Inget mer, inget mindre.
Sen finns det andra typer av kreatin, vissa avsedda till sk "non-responders"
Citera
2008-01-08, 19:51
Medlem
Citat:
Alltså, kreatin monohydrat är alltid kreatin monohydrat: rent kreatin. Inget mer, inget mindre.
Sen finns det andra typer av kreatin, vissa avsedda till sk "non-responders"

okej så alltså det är skillnad på olika sorters kretin kurer
men kreatin monhydrat är alltid kreatin monhydrat till 100%

alltså menade jag lite rätt men skrev rätt så fel?

bar att någon förklarar och inte bara dummkallar =) tackar
Citera
2008-01-08, 19:55
Medlem
bergelins avatar
Citat:
okej så alltså det är skillnad på olika sorters kretin kurer
men kreatin monhydrat är alltid kreatin monhydrat till 100%

alltså menade jag lite rätt men skrev rätt så fel?

bar att någon förklarar och inte bara dummkallar =) tackar
Kreatin monohydrat är kreatin monohydrat, ja
Sedan finns det andra sorter utav kreatin som exempelvis kre-alkalyn. Kre-alkalyn binder inte vätska, eller iaf inte lika mycket, som monohydrat gör.
Lita dock inte på kosttillskottsföretagen när de skriver saker som att det skulle vara 10x så effektivt och liknande, detta är rent skitsnack.
Citera
2008-01-08, 19:57
Medlem
Citat:
Kreatin monohydrat är kreatin monohydrat, ja
Sedan finns det andra sorter utav kreatin som exempelvis kre-alkalyn. Kre-alkalyn binder inte vätska, eller iaf inte lika mycket, som monohydrat gör.
Lita dock inte på kosttillskottsföretagen när de skriver saker som att det skulle vara 10x så effektivt och liknande, detta är rent skitsnack.

allt faller samman
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in