Citat:
Ursprungligen postat av
990099
Givetvis så är det sluthandlat på Ålens
Japp.
Det var sluthandlat efter förra medlemstidningen som dominerades av en muslimsk kvinna med hårtäckning och strypsnara, det "oskyldiga" attribut hon använder för att peka ut
mig som horan.
Saud Ali var Sveriges enda representant på världens största forum för unga ledare, One young world 2012.
Det förefaller enbart vara 5:te kolonnare och quislingar som får representera Sverige.
Att en muslimsk kvinna företräder Sverige, det gör mig kräkfärdig.
Hon har av Veckans affärer utsetts till Årets opinionsbildare och av chefsorganisationens Ledarna till en av framtidens kvinnliga ledare.
Hon arbetar nära Migrationsverkets generaldirektör.
Hon har 10 syskon, mamman lärde henne att aldrig ta skit.
Som svensk kvinna tvingas jag böja mig för samma kvinnas äckliga söner.
Värdighet saknas helt, gökäggsläggandet är idealet.
Ali är mycket stolt över att hon lyckades sätta fyra byggjobbare från Jönköping på plats.
Byggjobbarna kritiserade sinsemellan flyktingsituationen i Sverige.
Hon kunde fråga hur dom kunde spy så mycket galla över något som dom uppenbarligen visste så lite om.
Inte konstigt, för det är så att svenska män inte föreställer sig hur vidriga andra kulturer är, för vilka skulle dom vara om dom kunde det.
Hon är så totalt uppfylld av sig själv att hon tar för givet att hon lyckades sätta de fyra svenska männen på plats när det säkerligen enbart handlade om hänsyn mot henne, som kvinna, från deras sida.
Hon, den muslimska kvinnan, ormen vi närt vid vår barm.