2021-03-25, 00:54
Medlem
Alvids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlackBooks
Helsvenska märket ICANIWILL senaste första sida på nätet....https://imgur.com/a/bapJIBv
Vidrigt!
Citera
2021-03-25, 09:05
Medlem
Alvids avatar
Sportkedjan XXL gör fin reklam för nya landslagströjorna i fotboll:
https://m.facebook.com/xxl.se/photos/pcb.3881846075185271/3881844061852139/?type=3&source=48&__tn__=EH-R
Självklart en neger i förgrunden, sedan en guling samt (hör och häpna) en vit bakom.
Citera
2021-03-25, 22:22
Medlem
Crapmagics avatar
Norrmejerier med sloganen "Det är vårt Norrland" och en motsägelsefullt bild på en afrikan
har letat sig in bland dom bleka ansiktena
Citera
2021-03-25, 23:45
Medlem
Arlas nya. Svart man, vit kvinna, blandade barn. Vad är det nu, typ 20:e reklamen på TV med svart man/vit kvinna.
Citera
2021-03-26, 03:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pitschka
Kan tipsa om LIDLs hyvlar, de "dyrare" av dem.
Tycker de är bättre än Gilette, detta oavsett negerkopplingen.

Skulle uppskattas och underlätta om du kunde ge det specifika namnet på den hyvel som du föredrar mest därifrån.

Citat:
Ursprungligen postat av lahavana
Det du eftersöker är en klassisk säkerhetshyvel. Detta var en uppfinning av Gillette för många år sedan, men de insåg att det låg mer pengar i att sälja dyra flerhyvlade rakblad som sliter på din hud och måste bytas ut ofta! Samt bannlysa deras gamla blad från närbutikerna.

Du hittar säkerhetshyvlar på bl.a. Gents.se. Jag kan rekommendera en hyvel och blad från Merkur.

Rakblad till dessa hyvlar kostar från 1-5kr styck. De är låååångt mycket vassare än Gillettes skit, och de sliter inte på huden lika mycket då det bara är ett blad. Varför använder så få dessa blad? För att Gillette har spenderat mångmiljoner på att mörka dess existens.

Köp, lovar att det är din bästa investering på länge! Dela sedan med dig av dina kunskaper till någon annan så att vi kan fasa ut manshatarna Gillette.

Tack för tipset, men en sådan rakhyvel behöver alltså inte regelbundet underhållas osv?

Citat:
Ursprungligen postat av Jagejagvemedu
Hahaha lycka till.
Ni Suedies får inte skägg förrän ni är 50, ni är inte de som får Gillette att gå runt

Som om det endast vore svenskar som blev upprörda över Gilettes feminist-multikulti-skit.
Citera
2021-03-26, 08:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Patch1
Tack för tipset, men en sådan rakhyvel behöver alltså inte regelbundet underhållas osv?

Efter att du investerat i en kvalitetshyvel för 3-400kr så kommer den nog hålla livet ut. Ingen mer underhållning än att du sköljer av den.
Citera
2021-03-26, 09:50
Avstängd
Pitschkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Patch1
Skulle uppskattas och underlätta om du kunde ge det specifika namnet på den hyvel som du föredrar mest därifrån.

Cien Men Shark 5-blad

Har fått både ris & ros i den egna tråden nedan, men jag gillar den.

(FB) Nya rakhyveln från Lidl: Cien Men Shark 5-blad
Citera
2021-03-26, 18:23
Medlem
Alvids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Norrmejerier med sloganen "Det är vårt Norrland" och en motsägelsefullt bild på en afrikan
har letat sig in bland dom bleka ansiktena

Citat:
Ursprungligen postat av Sakoy
Arlas nya. Svart man, vit kvinna, blandade barn. Vad är det nu, typ 20:e reklamen på TV med svart man/vit kvinna.
Hahahaaa... Ja, jisses! Vad säger man? Inte ens mejeriprodukter får vara ifred från blatteriet. Vidrigt...
Citera
2021-03-26, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lahavana
Efter att du investerat i en kvalitetshyvel för 3-400kr så kommer den nog hålla livet ut. Ingen mer underhållning än att du sköljer av den.
Tack för svaret, jag måste ha tänkt på en annan variant då. I så fall ska jag helt klart överväga att köpa en sådan.

Citat:
Ursprungligen postat av Pitschka
Cien Men Shark 5-blad

Har fått både ris & ros i den egna tråden nedan, men jag gillar den.

(FB) Nya rakhyveln från Lidl: Cien Men Shark 5-blad

Tackar, kanske köper en för att testa.
Citera
2021-03-26, 21:16
Medlem

Handlar inte endast om hur många svarta det bor i Sverige. Lika viktigt ör hur många som vill se en blandnjng och hur många som stöder BLM. Då, vips, får su en större procentsats och då blir det genast ” money talks”[/quote]

Blm. Jag har inte hört en enda i min omgivning uttalat stöd för detta eller för den delen icke stöd.

Tror gemene arbetande individ i detta land inte håller på och tänker på sånt här. Oavsett kommer media landskapet förändras drastiskt kommer 5 år då vi får en borglig majoritet i RD. Stor risk att mycket bidrag skärs bort och sånt här flum försvinner. Man har glömt bort att det är en produkt som ska säljas. Istället tror många företag att man ska köpa av dom pga värdegrund.
Citera
2021-03-29, 20:46
Medlem
Crapmagics avatar
.
Citera
2021-03-29, 22:25
Medlem
Plantagen... svart familj påtar i sin lummiga trädgård och bor i ett mysigt renoverat hus på landet pä Gotland eller Österlen.
Senast redigerad av Bud Fox 2021-03-29 kl. 22:29.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in