Då var man och såg Eddie Meduza Shåw med familjen igår, vilket var väldigt hysteriskt roligt. Och så lånade Ralf ut micken till mig när man sjöng Midsommarnatt. ;P
Tyvärr var Cornelius utbytt, visst han som ersatte var inte dålig, fast han pratade tyvärr inte på skånska, fast han liksom jag är född i Helsingborg, jag brukar få klagomålet att jag pratar för bred skånska enligt folk.
Så Ralf sjöng Såssialdemokraterna, vilket han i och för sig ändå gjorde bra.
Han som ersatte Ralf är tydligen en av producenterna bakom showen, och han och Ralf hade ett väldigt roligt skämt sinsemellan. De skojade om att Peter Jöback och Måns Zelmerlöf var tänkta för showen före Ralf.
Då var man och såg Eddie Meduza Shåw med familjen igår, vilket var väldigt hysteriskt roligt. Och så lånade Ralf ut micken till mig när man sjöng Midsommarnatt. ;P
Tyvärr var Cornelius utbytt, visst han som ersatte var inte dålig, fast han pratade tyvärr inte på skånska, fast han liksom jag är född i Helsingborg, jag brukar få klagomålet att jag pratar för bred skånska enligt folk.
Så Ralf sjöng Såssialdemokraterna, vilket han i och för sig ändå gjorde bra.
Han som ersatte Ralf är tydligen en av producenterna bakom showen, och han och Ralf hade ett väldigt roligt skämt sinsemellan. De skojade om att Peter Jöback och Måns Zelmerlöf var tänkta för showen före Ralf.
Trist att Cornelius var utbytt, tycker nästan att Ralf skulle bytas ut istället. Infet ont om Ralf, men Cornelius tillförde mer till showen både med musik och sång.
Samma skämt drog de när showen spelades uppe i Luleå att Jöback var tänkt som förstahandsval.
Hans instrumental musik eller Instrumentala låtar tycker jag förtjänar att lyftas fram.
Det finns ändå en liten blandning av låtar & musik om man tittar på listan som finns på Wikin https://www.luftkaffe.se/wiki/index....ala_l%C3%A5tar
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!