Den existerar inte, hela den myten har uppstått genom att någon på Youtube ville få visningar och la upp låten med Bode, men påstod att det var med Errol.
Precis, tror inte heller på det. Vore det sant att Errol skulle ha spelat in en cover, borde den nog ha läckt ut.
Det finns en sketch med en producent som vill signa Lester C Garreth om man gör låten lite
enklare om och om igen. Dock känns det som att han är inspirerad av “I need more cowbell sketchen"
Det finns en sketch med en producent som vill signa Lester C Garreth om man gör låten lite
enklare om och om igen. Dock känns det som att han är inspirerad av “I need more cowbell sketchen"
Eller har jag drömt alltihop
Jadå det stämmer. Och den sketchen är också en parodi på Diggi-Loo Diggi-Ley med Herreys.
Hela reklamkassetten för Lester C Garreth är bland det roligaste jag hört.
Stämmer det att han spelade in en version av Mutta Spricka Polka (Neger Joe)
har för mig att den finns listad i Johnny Bode biografin.
Dock har jag aldrig hört den låten eller att den finns.
Eller så finns den i något arkiv.
Får väl hoppas att den kommer fram med tiden
Om jag minns rätt så var det från början en feltaggad mp3 som cirkulerade på Kazaa/Morpheus runt millennieskiftet. Jag tog hem den då i hopp om att det var en okänd Eddie-låt. Tror att den var taggad Eddie Meduza - Neger Joe.
Om jag minns rätt så var det från början en feltaggad mp3 som cirkulerade på Kazaa/Morpheus runt millennieskiftet. Jag tog hem den då i hopp om att det var en okänd Eddie-låt. Tror att den var taggad Eddie Meduza - Neger Joe.
Reinfeldt, din dumma jävla idiot med Eddie Nilsson skulle nog kunna vara skriven av Eddie Meduza.
Sedan kan man säga vad man vill om Eddie Nilsson men inget klår Eddie.