Alla samlingsskivor blir det inte, det blir bara de som har exklusivt innehåll, till exempel Just Like An Eagle, serien Alla Tiders Fyllekalas funderar jag på att ha i en artikel om låten och sedan nämna den serien. Typ.
Alla tiders fyllekalas serien är väldigt bra och olikt de övriga samlingsskivorna. Så de tycker ju helt kan vara av intresse. Samma med Just Like An Eagle, innehåller också många guldkorn.
Alla tiders fyllekalas serien är väldigt bra och olikt de övriga samlingsskivorna. Så de tycker ju helt kan vara av intresse. Samma med Just Like An Eagle, innehåller också många guldkorn.
Dessutom låtar som man bara hittar där, vilket gör så att de har någon form av värde.
Alla tiders fyllekalas serien skulle ges ut igen kan jag tycka även om det är UT som sitter på de låtarna. Det är alltid en bra blandning av låtar på de skivorna.
Även låten Alla tiders fyllekalas är riktigt bra också
Alla tiders fyllekalas serien skulle ges ut igen kan jag tycka även om det är UT som sitter på de låtarna. Det är alltid en bra blandning av låtar på de skivorna.
Även låten Alla tiders fyllekalas är riktigt bra också
Kanske om man ger ut dem med en annan label?
Det kan vara ett sätt, och ja, låten Alla Tiders Fyllekalas är en höjdare.
Kanske om man ger ut dem med en annan label?
Det kan vara ett sätt, och ja, låten Alla Tiders Fyllekalas är en höjdare.
Det skulle dock vara riktigt grymt men troligt kommer det nog inte att ske eftersom en del rättigheter är hos UT- records fortfarande. Dock hoppas man på att Väg 13. kommer ut igen.
skivan finn dock här hemma