Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-06-20, 14:30
  #1213
Medlem
Wendigos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MiniCharlie
Har Kanal 5 valt att sluta visa Outsiders?
Dom visade avsnitt 4 av 8 och sen verkar det bara ha försvunnit..

Jadu, det blev för mycket trollolloll tillochmed för dom, så de tog ett steg tillbaka och funderade på vad fasen de håller på med.
Citera
2013-01-14, 20:02
  #1214
Medlem
EnLitenSvamps avatar
Joan ser ju förjävlig ut!!
Citera
2013-01-14, 20:06
  #1215
Medlem
SithBoboSiths avatar
Phil är ju uppenbart lite eljest, efterbliven alltså.

Hah, lever som vikingar med en röd bil i bakgrunden.

Outsiders, nee, inte direkt, weirdos är ett bättre namn. Alla verkar ju ha psykiska problem eller sjukdomar.
__________________
Senast redigerad av SithBoboSith 2013-01-14 kl. 20:09.
Citera
2013-01-14, 20:22
  #1216
Medlem
Ronilles avatar
Jag kommer drömma mardrömmar om den äldre skräcködlan som motionerade med hängade plasttuttar i vädret. Herregud, behöver tvätta ögonen med aceton.
Citera
2013-01-14, 20:40
  #1217
Medlem
EnLitenSvamps avatar
Joan och hennes toyboy verkar inte vara dem vassaste knivarna i lådan.
Citera
2013-01-15, 20:10
  #1218
Medlem
Knasibass avatar
Men hjälp, Joan ser verkligen ut som The Cryptkeeper.
Citera
2013-01-15, 21:05
  #1219
Medlem
GenesisPs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knasibas
Men hjälp, Joan ser verkligen ut som The Cryptkeeper.

Hahaha! Klockren.
Citera
2013-01-21, 19:46
  #1220
Medlem
Dr_Dollars avatar
Ikväll kl 20:00

Citat:
Hjälp! Tvånget styr mitt liv. Vi möter personer som lever med olika tvångssyndrom. De är ofta medvetna om att deras tankar eller tvångsbeteenden inte är verklighetsförankrade, men de vågar inte avsluta sitt beteendemönster eftersom de är rädda att något hemskt ska hända.


Visst kan man väl sitta och skratta åt folk när dom bara måste slå på lampan i hallen 23 ggr för annars så "går jorden under och jag får en blixt i skallen"
Men tänk att leva med alla dessa enorma tvångstankar?

Det måste vara fruktansvärt påfrestande för psyket.
Citera
2013-01-21, 19:51
  #1221
Medlem
SithBoboSiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr_Dollar
Ikväll kl 20:00




Visst kan man väl sitta och skratta åt folk när dom bara måste slå på lampan i hallen 23 ggr för annars så "går jorden under och jag får en blixt i skallen"
Men tänk att leva med alla dessa enorma tvångstankar?

Det måste vara fruktansvärt påfrestande för psyket.
Fatta den dagen lampslagaren tröttnat på livet och beslutar att ta hela världen med sig genom att låta bli att slå på lampan, då kommer du ångra att du hånade honom, så se till att börja aga din hallampa nu.

Jag har en kompis som inte kan gå ut innan han kollat kylskåpsdörren minst 5-6 gånger, dvs vara på väg ut genom dörren för att springa in igen, varje gång han ska ut, grymt enerverande. Men han är inte rädd att något annat ska hända än att kylskåpsdörren inte är stängd.

Vem är det Malin är lik? Någon som brukar vara med på tv/film.
__________________
Senast redigerad av SithBoboSith 2013-01-21 kl. 20:03.
Citera
2013-01-21, 20:06
  #1222
Medlem
Malin från Karlshamn?
Citera
2013-01-21, 20:06
  #1223
Medlem
SithBoboSiths avatar
Haha! Exakt så där känner ju jag också, föreställa mig att jag slänga folk i ån, frontalkrocka med mötande bil, slå någon i huvudet bakifrån. Men det är ju bara fantasitankar för att fördriva den grå vardagen.

Städtjejen lär ju vara fejk, det bevisar kylskåpsdörrarna med alla prylar.
Citera
2013-01-21, 20:09
  #1224
Medlem
Dr_Dollars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SithBoboSith
Haha! Exakt så där känner ju jag också, föreställa mig att jag slänga folk i ån, frontalkrocka med mötande bil, slå någon i huvudet bakifrån. Men det är ju bara fantasitankar för att fördriva den grå vardagen.

Städtjejen lär ju vara fejk, det bevisar kylskåpsdörrarna med alla prylar.


Hahaha!

Citat:
Hmmm...undrar vad som händer om jag bara går bärsärk nu här inne på ICA med en enormt stor kökskniv?


Bisarrt...men smått underhållande ändå
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback