2008-01-07, 20:20
Medlem
Berats avatar
Vad krävs igentligen för att bli avstängd på Flashback?
Jag har sätt att en del personer får för småsaker, och en del som kanske gör lite värre saker endast får en varning?
Vad är det med detta?
Behandlas alla olika här eller?

Om jag skriver: Moderaterna har inte mer IQ än en kattskit. - Ska ni då ge mig en varning? Eller kanske helt enkelt göra så jag bli avstängd?
2008-01-07, 20:25
Medlem
ischs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Berat
Jag har sätt att en del personer får för småsaker, och en del som kanske gör lite värre saker endast får en varning?
Vad är det med detta?

Om jag skriver: Moderaterna har inte mer IQ än en kattskit. - Ska ni då ge mig en varning? Eller kanske helt enkelt göra så jag bli avstängd?

Nej du blir inte avstängd för en sådan sak. Om du kollar reglerna http://www.flashback.org/rules/ så står det klart och tydligt vad du kan få tillsägelser för och vad du kan få varning för.
2008-01-07, 20:27
Medlem
Berats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av isch
Nej du blir inte avstängd för en sådan sak. Om du kollar reglerna http://www.flashback.org/rules/ så står det klart och tydligt vad du kan få tillsägelser för och vad du kan få varning för.

Okej nu kanske jag blev lite smartare. Tackar för det!
2008-01-07, 20:28
Medlem
ischs avatar
Citat:
Okej nu kanske jag blev lite smartare. Tackar för det!

Upplyst kanske men troligen inte smartare

Ha en trevlig dag vilket som.
2008-01-08, 02:53
Medlem
tjaboooos avatar
Finns ju en avdelning(underforum till flashback) där det annonseras ut varningar å avstängningar som du kan ta en titt i också, ger en hint om vad olika regelbrott kan resultera i.
2008-01-08, 04:17
Medlem
Dangerous_Minds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjaboooo
Finns ju en avdelning(underforum till flashback) där det annonseras ut varningar å avstängningar som du kan ta en titt i också, ger en hint om vad olika regelbrott kan resultera i.

Jo, och man skall då också ha i minnet att en varning medför en veckas avstängning.

Mer (ur FB:s regler):

Citat:
En varning = Avstängd från forumet i en vecka.
Två varningar = Avstängd från forumet i en månad.
Tre varningar = Helt avstängd från forumet.
2008-01-08, 10:52
Medlem
Berats avatar
Jag skrev denna tråd - Lite för att jag såg att en kille skrev att Göran Persson kunna suga kuk. Sedan såg jag en moderator skrev "En varning utdelas till dig."

Jag försöker finna tråden som en idiot, men hittar den inte igen.
2008-01-08, 11:54
Medlem
El Zorros avatar
Citat:
Jag skrev denna tråd - Lite för att jag såg att en kille skrev att Göran Persson kunna suga kuk. Sedan såg jag en moderator skrev "En varning utdelas till dig."

Jag försöker finna tråden som en idiot, men hittar den inte igen.

Ingen blir varnad för att de skriver det du säger. Finns inte en chans. Han kanske fick en tillsägelse.
2008-01-10, 02:39
Medlem
Förmodligen (förhoppningsvis) fick han inte varningen för att han skrev att GP kunde suga kuk utan för att det var OT eller så?
2008-01-10, 19:55
Bannlyst
Citat:
Vad är det med detta?

Om ditt påstående inte är OT eller ligger i fel tråd eller anses som spam så får det stå kvar.

Kan du hitta ett enda ställe på FB där det skulle vara on topic att säga att "Moderaterna har inte mer IQ än en kattskit"? Kan du hitta ett enda ställe där du skulle kunna öppna en tråd om samma ämne? Kan du se en enda anledning till att ditt påstående INTE skulle klassas som ett "bajsinlägg"?

Ditt påstående strider mot både regel KFK, 1.01, säkert 1.03 ( ) 1.07 och alla netikettregler du kan tänka dig...

Ditt påstående skulle raderas och du skulle minst få en tillsägelse.

"Avstängd" kan du inte bli om du läser FBs regler!
Senast redigerad av memyselfandaj 2008-01-10 kl. 19:58.
2008-01-16, 06:51
Medlem
Berats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av memyselfandaj
Om ditt påstående inte är OT eller ligger i fel tråd eller anses som spam så får det stå kvar.

Kan du hitta ett enda ställe på FB där det skulle vara on topic att säga att "Moderaterna har inte mer IQ än en kattskit"? Kan du hitta ett enda ställe där du skulle kunna öppna en tråd om samma ämne? Kan du se en enda anledning till att ditt påstående INTE skulle klassas som ett "bajsinlägg"?

Ditt påstående strider mot både regel KFK, 1.01, säkert 1.03 ( ) 1.07 och alla netikettregler du kan tänka dig...

Ditt påstående skulle raderas och du skulle minst få en tillsägelse.

"Avstängd" kan du inte bli om du läser FBs regler!

Jag kan tyvärr inte hitta tråden som sagt. Jag letar efter den som en idiot - Ska börja spara trådarna innan jag skriver något sånt här hädanefter.

Jag har ingen anledning att få en tillsägelse då jag ställde en simpel fråga
2008-01-16, 06:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av memyselfandaj

Alternativa sexualiteter, om man tänder på att bli avstängd, kanske?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in