2008-01-08, 19:33
  #25
Medlem
xallos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ph0ny
Ja, vi får se hur det går.

När man ser ur de rakt av sågar restauranger och rätter i deras blogg så får man hoppas de kan backa upp snacket.


Var hittar du sågningar någonstans? jag hittar inga.
Citera
2008-01-08, 20:02
  #26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xallo
Var hittar du sågningar någonstans? jag hittar inga.

http://frantzen-lindeberg.blogspot.com/2007/10/pied-terre.html
Citera
2008-01-08, 20:24
  #27
Medlem
Ph0nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xallo
Var hittar du sågningar någonstans? jag hittar inga.

Finns längre bak i bloggen. När de är i England.

Edit: Visst han någon före.
Citera
2008-01-09, 09:51
  #28
Medlem
Sugarfrees avatar
Bara jag som tycker det verkar vara väldigt rimliga priser?

10 rätters menyn - 895 kr

20 rätters menyn - 1295 kr

Citera
2008-01-09, 12:48
  #29
Medlem
Ph0nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sugarfree
Bara jag som tycker det verkar vara väldigt rimliga priser?

10 rätters menyn - 895 kr

20 rätters menyn - 1295 kr


Mjo, dock får du nog räkna in en tusenlapp till på vinpaketet, minst.
Citera
2008-01-09, 14:41
  #30
Medlem
Softis...s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sugarfree
Bara jag som tycker det verkar vara väldigt rimliga priser?

10 rätters menyn - 895 kr

20 rätters menyn - 1295 kr


Jag tänkte samma sak.
Otroligt intressant meny med många ovanliga kombinationer.

Xallo, tack för din TS.
Ser fram emot din recension efter vilken vi vet om det är dags att boka ett besök eller ej.
Citera
2008-01-09, 14:54
  #31
Medlem
knoxahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sugarfree
Bara jag som tycker det verkar vara väldigt rimliga priser?

10 rätters menyn - 895 kr

20 rätters menyn - 1295 kr


1300 för 20 tuggor mat? Nej, vet du vad.
Citera
2008-01-09, 15:39
  #32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knoxah
1300 för 20 tuggor mat? Nej, vet du vad.

Nej gå och köp 20 kebabrullar istället. Återkom sen.
Citera
2008-01-09, 19:54
  #33
Medlem
knoxahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bootsy
Nej gå och köp 20 kebabrullar istället. Återkom sen.

Med nöje, smakar bättre gör det säkerligen också. Fyfan, vad betalar man 1300 för egentligen?
Citera
2008-01-09, 20:10
  #34
Medlem
Ph0nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knoxah
Med nöje, smakar bättre gör det säkerligen också. Fyfan, vad betalar man 1300 för egentligen?

Hantverket
Kunskapen
Maten
Ingredienserna
Matlagningen
Servicen
Atmosfären
Standarden

Vill du ha fler argument?

Om du kikar igenom bloggen så ser du att det inte direkt är svettiga burgare de ska flippa. (Ska jag säga, med Whoppern i handen)
Citera
2008-01-09, 23:35
  #35
Medlem
knoxahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ph0ny
Hantverket
Kunskapen
Maten
Ingredienserna
Matlagningen
Servicen
Atmosfären
Standarden

Vill du ha fler argument?

Om du kikar igenom bloggen så ser du att det inte direkt är svettiga burgare de ska flippa. (Ska jag säga, med Whoppern i handen)

Närå, det räcker väl antar jag. Men men, hellre 26 Whopper (om de kostar 50 pix då, fan vet jag)
Citera
2008-01-12, 16:42
  #36
Medlem
Prisvärt måste jag säga, då en 7-rätters brukar gå på runt 1500 utan drickat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in