Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-01-07, 19:41
Medlem
Krellyans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PRUSSELUSKAN
Detta har hänt

Uppgifterna om Titos beteende har cirkulerat en längre tid. Tito berikade en liten 6-7 flicka med lite herpes enligt hennes fader, men hon är säkert rasist hon också... Eller det kanske var hon som smittade honom?

Artikel om "Pedofilen Tito Beltran"

Det där var allt jag behövde läsa. Tack!

Han får gärna bränna sitt jävla pass, mig kvittar det. Bara pedofiljäveln åker dit (förutsatt att bevisningen pekar på honom då - men han får gärna sitta lite i finkan ändå, Sverige-smädaren)
Citera
2008-01-07, 20:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Krellyan
Det där var allt jag behövde läsa. Tack!

Han får gärna bränna sitt jävla pass, mig kvittar det. Bara pedofiljäveln åker dit (förutsatt att bevisningen pekar på honom då - men han får gärna sitta lite i finkan ändå, Sverige-smädaren)

Tito Beltran borde få avtjäna sitt straff i Chile på Chiles bekostnad, jag vill inte betala ett öre för denna lus semestertillvaro på ett svenskt "fängelse".
Citera
2008-01-07, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sälklubbarn
"Sedan 4 december sitter han häktad anklagad för våldtäkt på Maria Lundqvists då 19-åriga barnflicka."

Lille Tito hävdade på Aftonhorans löpsedel att han kan bevisa att han är oskyldig. Vad vore väl lämpligare än att han gör det i tingsrätten.

Som vanligt går åsikterna isär; för de tondöva PK-iterna är han en sångare i absolut världsklass, för oss andra är han en vidrig pederast. Det hade han givetvis räknat med att få vara i lugn och ro i Sverige med hjälp av rasistargumentet mot offren och oss icke-PKiter.

Det är fullständigt uteslutet att Tito - eller för den delen någon av hans släktingar skulle göra sig av med sitt svenska medborgarskap :sad44.:
Citera
2008-01-07, 20:10
Medlem
DWOYs avatar
hoppas äcklet får sitta i fängelse riktigt länge
Citera
2008-01-07, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sälklubbarn
"Sedan 4 december sitter han häktad anklagad för våldtäkt på Maria Lundqvists då 19-åriga barnflicka."

Lille Tito hävdade på Aftonhorans löpsedel att han kan bevisa att han är oskyldig. Vad vore väl lämpligare än att han gör det i tingsrätten.

Som vanligt går åsikterna isär; för de tondöva PK-iterna är han en sångare i absolut världsklass, för oss andra är han en vidrig pederast. Det hade han givetvis räknat med att få vara i lugn och ro i Sverige med hjälp av rasistargumentet mot offren och oss icke-PKiter.

Det är fullständigt uteslutet att Tito - eller för den delen någon av hans släktingar skulle göra sig av med sitt svenska medborgarskap .

Fö var är PK-vänstern I "Beltrandebatten"? Enl. dem är det ju närmast en dogm att en kvinna som uppger att hon utsatts för våldtäkt ALDRIG ljuger .
Citera
2008-01-07, 20:21
Bannlyst
Jaha ännu en blatte som våldtagit en svenska, tjejen var väl svenska? Det måste hon varit, det vore osvartiskt att inte våldta svenska tjejer. Jaha då är Sverige rasistiskt då. Ja vem orkar med detta mera? Seriöst alltså... Tito din lilla huding! Stanna i Chile nu då... Sverige är ju sååå rasistiskt!
Citera
2008-01-07, 20:38
Medlem
trass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Poopeye
Tito Beltran.

Va Han ska ju inför rätta, på vilket sätt har någon ryggat tillbaka för hans rasistanklagelser?
Citera
2008-01-07, 20:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av tras
Va Han ska ju inför rätta, på vilket sätt har någon ryggat tillbaka för hans rasistanklagelser?

Tito Beltran anklagar hela det svenska folket för att vara rasistiskt, vi har inte sett slutet på detta ännu. Vad rädslan för att bli stämplad som rasist/främlingsfientlig som myndighetsperson beträffar så torde inte du heller leva i okunskap om att detta är allmänt utbrett. Det är ju därför vi har det infekterade invandringsdebattklimat som vi har i Sverige.
Citera
2008-01-07, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Poopeye
Tito Beltran anklagar hela det svenska folket för att vara rasistiskt, vi har inte sett slutet på detta ännu. Vad rädslan för att bli stämplad som rasist/främlingsfientlig som myndighetsperson beträffar så torde inte du heller leva i okunskap om att detta är allmänt utbrett. Det är ju därför vi har det infekterade invandringsdebattklimat som vi har i Sverige.

Alla vet ju hur han ser ut. Det kanske blir gatlopp för killen senare, om anklgelserna stämmer.
Citera
2008-01-07, 21:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ignatius I
Vilken comeback..

Den där taktiken förutsätter nog att man i varje fall redogjort för sina ståndpunkter för att man ska låta de tala för sig själva istället för att gräva ner sig i ett skyttegravskrig. Jag saknar fortfarande en hållbar synpunkt från dig, eftersom ditt resonemang om att Tito Beltrans åsikt plötsligt betyder något för det svenska rättsväsendet är helt ohållbart. Vad är det egentligen du vill säga oss?
Vi är flera som inte förstår ett smack.

Om du med "flera" inte förstår ett smack skiter jag fullständigt i.
Citera
2008-01-07, 23:18
Bannlyst
Sade Billy Butt samma sak? Att svenskarna är det mest rasistiska folkslag som finns på den här jorden? Det är ju vad vänsterpackare ofta brukar påpeka. Att svenskar är mycket mer rasistiska än andra. Var får de allt ifrån?
Citera
2008-01-07, 23:56
Medlem
Monchichis avatar
Vilket skitsnack.
Så vitt jag vet så är svenskarna är de mest toleranta och minst rasistiska folkslag jag känner till.

Jag kanske är helt ute och cyklar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in