2008-01-07, 09:02
Medlem
Hej. Kan personligen ingenting av Mac s vnder mig till er som har detta p datorn. r det sant att Macs "nya operativsystem" som finns i macbook inte kan f virus i sig eller att virus inte kan pverka sjlva datorn nr man har det installerat. En polare ska nmligen skaffa sig en macbook och sger detta s undrar bara. Lter fr bra fr att vara sant men aja nn som ahr tid kan ju svara p detta .
Citera
2008-01-07, 09:09
Medlem
Paijters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maurice
Hej. Kan personligen ingenting av Mac s vnder mig till er som har detta p datorn. r det sant att Macs "nya operativsystem" som finns i macbook inte kan f virus i sig eller att virus inte kan pverka sjlva datorn nr man har det installerat. En polare ska nmligen skaffa sig en macbook och sger detta s undrar bara. Lter fr bra fr att vara sant men aja nn som ahr tid kan ju svara p detta .

nnu har det inte dykt upp ngot virus. Men det innebr inte att man ska vara naiv nog att surfa p alla porrsidor nd.
Trojanen till Quicktime kom ju i hstas.
Citera
2008-01-07, 09:14
Medlem
Aja, det verkar ju bra iaf. Man tackar och bugar fr svaret ^^
Citera
2008-01-07, 11:01
Medlem
boks avatar
Precis som Paijter sger gller det att vara kritisk. Det dyker frr eller senare upp skadliga program, ven om det rr sig om ett minimum av dem i dagens lge.
Citera
2008-01-07, 18:02
Medlem
G Hrddiskssons avatar
Det som finns r sm elaka program som sabbar grejer. Dom kommer dock inte in av sig sjlva utan det krvs att du som anvndare medvetet installerar dem. S om du tror att porrfilmen du vill kolla p p internet r s bra att det krvs ett speciellt codec som mste installeras med administratrsrttigheter p din dator. Tja, d kommer du aldrig att g sker vilket OS du n vljer.
Citera
2008-01-07, 18:18
Medlem
Det enda problem jag har haft r enstaka popups, men det beror vl p Firefox eller Safari.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in